jag är en tjuv

jag läste i karros blogg. o hon hade läst i andras bloggar. o dom hade skrivit en sånhär lista. så då gör jag det med. för att verka häftig?

Civilstatus: tillsammans med min underbara roger.
Converse: jag har inga iaf.
Allergi: allergisk mot äckligt pollen. o säkert mot djur också, men jag skiter i det.
Dusch/badkar: bägge två.
Framtida studier:
har jag RÖTA så veterinär. annars husdjursagronom.
Frisyr: jag har nog ingen.
Fritid: hästar hästar hästar och datorn.
Färg: blått och lila. o kanske rosa. o svart.
Författare: JK Rowling
Humor: beror på humöret.
Grupp jag har flest skivor med: kent
Gör i allmänhet: latar mig o är i stallet?
Kaffe:
är sååå äckligt
Klarar mig inte utan: hästarna, pojkvännen, vännerna, datorn, pengar o sådär.
Klarar mig utan: det mesta andra
Länder jag har varit i:
sverige, norge, danmark, tyskland, belgien, nederländerna, england, skottland, frankrike, schweiz, tjeckien, usa och kanada... tror jag...
Längd:
175
Musik just nu: justin- sexy back
Planer för nästa vecka:
söka jobb, rida, kräftskiva i skåne! :D
Planer för hösten:
hitta ett jobb, veta vart jag ska bo, kolla om jag ska köpa hästen....
Planer för de nästkommande åren: må bra, börja plugga, skaffa mig ett liv, komma vidare med hästarna
Radio: i bilen, zappar mellan allt.
Ska göra nu: ingen aning.
Sockerdricka: ganska gott.
Smeknamn: lizan... o inga andra...
Sport: hästsport, handboll, hockey.
Stjärntecken: scorpio.
Studerar: ingenting just nu.
Talar: göttebosska o så amerikansk engelska.
Te: sällan numera.
TV: den står på när jag är hemma.
Vad jag tar med mig om mitt hem börjar brinna: datorn o valle varg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback