dagens jul

efter en blixtvisit i gbg fre-lör var det idag dags för den stora julshowen!
grannstallet skulle ha det, och våra hästar skulle vara med! dels skulle 3 vara med i en kadrilj, o sen så skulle virma, perla, aartimis o aaraton visas också. så jag åkte dit vi 13 och putsade på dom så dom skulle vara presentabla! :D

sen så sprang jag mest mellan ridhuset o stallet! :D
det var en kul tillställning o så är det kul att ha något att göra också! :)


men nu är det dags för dagens!

DAGENS VILL HA:
en städad lägenhet

DAGENS KLÄDSEL:
sprang runt i vita ridbyxor i stallet, nu har jag mina halloweenbyxor o en mysig tröja. :)

DAGENS SMINK:
lite foundation o mascara

DAGENS FRISYR:

eh frisyr? när man vart i stallet hela dagen?

DAGENS HÄNDELSE:

perlas vackra frust-grymt på väg hem från ridhuset! :D

DAGENS PLANER:

ja det var ju att hjälpa till på julshowen då. :)

DAGENS SAKNAD:
min världens bästa roger!

DAGENS SJUKA:

en sjuk jävla hosta från helvetet!

DAGENS DROG:

den estniska likören tekla bjöd på! sjukt god!

DAGENS FAVORIT:

sängen kanske? eller favorit vaddå?

DAGENS PUSS:

hmm... både misse o aaratons pussar! :)

DAGENS KÖP:

inte ett enda! jag är billig i drift idag!

DAGENS GODIS:

ja det får nog vara den där likören igen för jag har inte ätit något godis...

DAGENS HUMÖR:

mycket bättre än det har varit! stallet är skoj o det är kallt o jag åker snart till amerikat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback