upp ner överallt

mitt liv är rörigt. alldeles för rörigt för att jag ska orka ta itu med det. men samtidigt så vet jag ju att jag måste.
blä vad tråkigt.

det är mitt i natten o jag borde sova för typ 1½ timme sedan. men min sovklocka vill inte vara med längre. häromdagen sov jag till 14:30. jag sover aldrig så länge.. suck.
ett par gånger har jag fått rejäla psykbryt. och då menar jag rejäla.
detta innebär att jag nog måste till fru läkare och prata mediciner. men jag orkar inte. det känns av någon anledning som ett sjukt stort projekt att ringa dit och be om en tid?

gordon är i köpenhamn o jobbar. han har inte ens vart där en vecka och jag saknar honom sjukt mycket redan. iofs pratar vi varje dag o sådär. men ändå. han har dessutom fått reda på att nästa projekt bolaget ska flyga kommer vara stationerat på island och ha riktigt grymma flygningar (tex till jamaica med overlays där). såklart vill han ha jobbet. såklart vill jag inte att han ska ha det. vad gör vi då? jag kan inte flytta till island. vafan ska jag göra där? och det är för långt för att "pendla". jahaja.
tänk om han inser att det är hans liv och bara lämnar mig här? vad gör jag då? :(

på fredag är det depeche. är lite lagom sugen på det. inte alls sugen egentligen. fast det kommer bli bra. men ja. blä.
nästa vecka ska jag kanske ner till gordon ett par dagar.. sen är det falsterbo. men jag vet inte hur jag ska lyckas pussla ihop bägge? men det känns som att gordon är viktigare.
sen veckan efter det är det dags att börja rida igång hästarna på K. skoj skoj. rida lilla mejram igen. :)

fast helst vill jag bara inte behöva göra något alls.
jag vill ligga här hemma i min världens bästa hängmatta och bara chilla.
men det får jag inte.

BAJS!
orka!
blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback