velig veligare veligast

nu är jag velig må jag säga. jag vet verkligen inte alls vad jag ska göra. eller snarare att jag inte vet alls vad jag vill ska hända. det är verkligen rörigt. jätterörigt.

igår var jag hästledig. det var tråkigt. men jag släpade med mig Karin och Daniel till ikea för att kika på saker man kan tänkas vilja ha till lägenheten. där började veligheten. vad tusan vill man ha? hur vill man ha det? jag har verkligen inte den blekaste aning. och jag vettefan om roger vet han heller. det enda jag vet är att jag vill ha en hylla ovanför sängen. det är snyggt.

efter ikea åkte vi hem till karin o åt mat och kikade på början av vmfinalen. maten var lika god som vanligt och karin var ledsen över att daniel skulle hem. jag skjutsade honom till tåget o åkte hem o såg resten av matchen. jävlar vad bra dom är. sjukt bra. guld. igen. :D

imorse hade jag utsläppet i stallet. var där rätt så tidigt iaf och använde den extra tiden till att pyssla om amanda ordentligt innan ridturen. tog en svänga i paddocken men hon var pigg som fan och jag var okoncentrerad som fan. så jag sket i det och provade en ARövning och amanda var jättefin. så precis när jag kom tillbaka till stallet så ringde Lena från K och frågade om jag kunde komma in o jobba. så så fort hästarna fått sin lunch åkte jag hem, bytte om, slängde i mig en macka o åkte dit.

var en ganska så lätt dag idag.
Mynta skulle på återbesök på åby så jag fick bara pyssla om henne o sen åka med marie dit. vara till hjälp där, springa med mynta o hålla henne vid röntgen o sånt. o så åka hem igen. packa lite hö. sopa golvet. färdigt. himla chill. men så kom mejram på tal igen. och att dom vill att jag köper henne. Lena verkar hemskt gärna vilja det. hon ska inte böjas förrän nästa tisdag. och jag vet inte vad jag hoppas händer. jag vill så jävla gärna ha den hästen. jag vill så jävla gärna att hon ska ha det BRA! men jag vet att Lena inte säljer henne till vem som helst ändå. men jag vill ju att hon ska ha det BRA hos mig. men jag förstår inte alls hur jag ska få ihop det. man kanske ska försöka vara realist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback