är jag på väg ner?

I fredags var jag tvungen att sjukskriva mig från jobbet.
Jag gick upp när klockan ringde men blev fast på toaletten. bara satt där med huvudet i händerna och kunde inte förmå mig att röra mig. försökte peppa igång mig men det gick bara inte. så jag gick o la mig igen o ställde klockan på ringning lagom till att jouren öppnade så jag kunde sjukanmäla mig.

det var riktigt skönt att vara hemma. men det är riktigt jobbigt att jag mår sämre igen.
fast jag tror allt att jag ska prova att hitta ett annat jobb. eller ett till extrajobb, där jag inte behöver jobba varje dag, utan kan jobba 3-4 dagar i veckan fast fler timmar varje dag då.

jaja.

det är ganska bra också!
gordon fick lite extra ledigt och kommer hit på tisdag! :)
sen så igår var jag o hämtade våra UNDERBARA små marsvin! dom är heeeelt ljuvliga!
den lille heter Glenn (eg Gläntans Striking Distance), han är bäbis och kommer växa till sig.. sen så har vi Roland (Gläntans Justice) som är dryga året. Roland är jätterolig, så sjukt jävla envis! lilla Glenn är mest rädd än så länge. men fan vad dom piper! I love it! :D :D :D


RolandoGlenn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback