dålig musik

min granne som bor under mig börjar också sådär tidigt på morgonen. så han är liksom jag vaken nu. och det hörs. han spelar jättedålig musik jättehögt... o jag är för seg för att orka slå på TVn eller lite musik för att överrösta honom... haha... :D

igår försov jag mig, men det var lugnt för jag körde mig själv till jobbet med gordon i bilen så att han kunde köra sig själv hem sen. :D och när jag jobbade kom högsta chefen på AW förbi. jag var inne i ett entuastiskt stim precis då, så hon tittade bara på mig i två sekunder typ o sa något i stil med "skitbra jobbat, jättebra verkligen! här behöver jag inte stå" o så gick hon.. haha.. jag är bäst! ;)

sen kom roger o mötte mig o så gick vi o kikade lite o så åt vi när kungshallarna öppnat. shoppade lite med. bla fina kakeldekorer till badrummet :D o så fick jag två skitfina tröjor från Gina Tricot, eller fick o fick.. fick låna pengar till dom. :P Gordon fick nya ansiktsprodukter. från jättedyra dermalogica. får hoppas att dom fungerar bättre än biotherm iaf!
sen mötte vi upp cissi o thomas o tog en fika, gick runt lite mer.. så var thomas o roger trötta på oss o åkte hem o jag o cissi vandrade vidare. kollade en hel del på skor o hittade ett par helt underbara från vagabond. får se om jag får råd med dom istället för dom billigare på din sko.

åkte hem o roggan hämtade mig vid tåget så åkte vi till arlandastad, först in på outleten där o så  var det en butik med MC o skidkläder som skulle upphöra så dom hade ruskig rea! Hittade en jacka som hade funkat som vardagsjacka men som får bli stalljacka eftersom det är där jag behöver en, 400:- kostade den, 1400 har den kostat. :D Roger hittade en höst/vårjacka som kostat 1800 för 500, så den tog vi också. :) Jag funderar nästan på om man skulle köpa en till sån som jag köpte o ha som vardagsjacka. För det är ett ruskigt bra märke, o dom priserna är lite oslagbara...
så vidare till HM på eurostop, men tröjan vi sett i en skylt i stan fanns verkligen ingenstans, men en mössa blev det. o så in på maxi för att köpa lite käk.

hemma så blev det tacoslagning! SÅÅÅÅÅ GOTT!!!!!!
sen degade vi framför TVn/datorn resten av kvällen med lite vin.. jag var sjukt trött o la mig vid 22. :D roger var tydligen uppe längre o blev lite full tror jag, för ett av glasen här är misstänkt likt ett grogglas! ;)

idag ska vi kanske till ikea igen o prova madrasser! ny säng ska införskaffas innan min rygg har gått sönder helt!


o så till sist ett till test. haha. :D snott av karro som snott av anna. :D dock har jag precis som karro tagit bort lite frågor som jag svarat på i tidigare test.

Senaste impulsköp: ja det får nog bli tröjorna igår tror jag.
Bästa fikat: alltid javas kladdkaka, även fast man får minibitar numera
Färg du hatar: hur kan man hata en färg?
Så får du motion: ridningen o så ibland på jobbet när jag fryser o får hoppa lite för att få upp värmen
Om du var en blomma: så hade jag vart en arg kaktus haha :D
Det dyraste du äger: sängen (som finns hos mamma o pappa) eller datorn tror jag...
Tidigaste barndomsminnet: jag leker med en grej i usa.. svårt o förklara i text...
Första frågan du ställer till ny bekantskap: vad heter du?
Samlar på: inte så mycket.. disk kanske?
Underskattad grönsak: avocado och sharonfrukter
Överskattad grönsak: isbergssallad? :D
En bil är en: jävligt bra uppfinning som jag inte kan leva utan
Pryl du inte kan vara utan: mobilen o datorn
Ditt livs aha-upplevelse: vet inte vilken som skulle vara mitt livs sådan... haft många inom ridningen om det gills?
Tidningar du prenumererar på: polluxposten? :D
Du gör med 100 upphittade kronor: finders keepers, loosers weepers
Nån du saknar: alla i stallet o hästarna där o så minus såklart
När grät du senast: förra helgen eller nåt sånt tror jag
Du tycker det är tantvarning/gubbvarning då: man säger att det var bättre förr
När är du gammal: jag förstår inte frågan?
Loket eller Oldsberg?
oldsberg
Vagn eller buss? spåååååååååårvaaaaaagn
Gräs eller grus? gräs såklart
Tjänare eller tjäna? vad menar dom?  jag vill ha tjänare och tjäna pengar tror jag :D
Felix eller Heinz? heinz är faktiskt godare
NK eller Myrorna? NK absolut utav dom två
Marsvin eller hamster? maaaaaaaaaaarsvin!!!!!!!!!!!
Biffig eller slank? lite lagom
Blåögda eller brunögda? blå! så man får blåögda barn!
Popsnöre eller sportfåne? hehe.. sportfåne om det är en cool sport, typ speedway eller handboll
Naken eller pyjamas? mysa i pyjamas, sova naken
Linda Skugge eller Linda Rosing? måste man välja en linda?
Peter Stormare eller Peter Jihde? stormare på film o sånt, jihde på sport o sånt, såklart!
Champagne eller ramlösa? det beror ju på om man vill dricka alkihål eller vatten
Engångssex eller engångstallrik? men pratar vi sex eller pratar vi mat? går ju inte att jämföra
Plastbestick eller plastbröst? plastbröst går fetbort, men ändå, se svaret ovan.
Glasögonorm eller linscooling? glasögon är ju sjukt snyggt på vissa, men det är jobbigt när dom blir fula när dom tar av sig glasögonen
Plugga eller jobba? plugga, alla gånger
Planka eller pröjsa? jag brukar betala för mig, men planka är schysst ibland
Yngre eller äldre? närdå?
Lång eller kort? men liksom vad meeeeeeenar ni????+???
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? tack o hej leverpastej
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? beror på sveket, men oftast inte
Tycker du om ord? inte högskoleprovets ord
Nämn namnet på en tennisspelare? varför? André Agassi, Stefan Edberg, Pimpim, björn borg, han McEnroe eller vafan han heter...
Finns det någon du ogillar starkt? ja det gör det nog
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? jag är skitbra på att lösa konflikter, ffa när jag får som jag vill. :)
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? jag är rätt dålig på att be om hjälp, kan själv typ!
Är du svartsjuk?det har blivit bättre? :D
Vad gjorde du igår kväll? åt tacos o satt o degade i soffan o pussades med svinisarna
Tyckte du om att gå i skolan? ja ganska så, fast inte alltid
Vilket ämne gillade du bäst när du gick i skolan? foto, praktiskt mediebruk, psykologi....
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? idrott o hälsa :P
Minns du någon speciell person (lärare, kompis, annan personal) från din skolgång? mitt bästa minne är när jag rev sönder mitt schema o slängde på min studierektor. :D
Har du fortfarande kontakt med någon från din klass? bara Louise skulle jag nog tro...
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? ja! hejja sverige friskt humör!
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? städa offentliga toaletter
Hur tror du att du skulle reagera om en mycket närstående "Kom ut ur garderoben"?jag hade blivit förvånad över att jag inte visste det tidigare
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? absolut
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? fri vilja med en touch av öde
Vad är ditt favoritpålägg? creme bonjour- kantarell!
Vad är det första du tänker på när du vaknar? jobbvardag- jäääävla skiiiiiiiiit  helg- mmmmmmmm *Sova vidare*
Är du troende? japp det är jag
Ska kvinnor kvoteras till höga poster inom näringslivet? absolut inte. däremot ska de inte bli förbisedda bara för att de är kvinnor
Tycker du om stearinljus? mysigt delux
När blir man vuxen? när man dricker både kaffe o rött vin (inte samtidigt) och pensionssparar på allvar.
Hur ofta klipper du tånaglarna? öhhhh.. jag brukar inte skriva ner det så jag vet inte
Har du hår på ryggen? lite fjun nere i ländryggen tror jag allt
Har du betalat månadens räkningar? jag har inte haft några än
Använder du hudlotion? inte så ofta faktiskt..
Har du åkt ambulans någon gång? nej, faktiskt inte
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? beror ju på vad man är sugen på såklart
Chips/ostbågar/jordnötsringar? ostbågar!!! mmmmmm!!!!
Tycker du om Dr Pepper? tycker om o tycker om, I LOOOOOOOOVE IT!
Äpple eller Päron? äpplen oftast
Äter du fiskbullar? jag är trött på dillsås, nu flyttar jag! NEJ!
Svettas du mycket? när jag sover vaknar jag ofta i en sjö
När klippte du dig senast? alldeles för längesen! :(
Vad kollade du senast hos doktorn? hur medicinerna fungerade- dåligt! :D
Har du fått riktig massage någon gång? jao! Louise händer är min bästa vän!
Tycker du om rökt kött? inget kött är gott bara mord
Vilken är din favorit på Mc Donalds? cheese utan kött tack
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat? mcD kanske jag vet inte, helst taco bell!
Platt eller vanlig dataskärm? jag hade gärna haft en platt-TV, men datorn bryr jag mig inte så mycket
Vad har du för mobiltelefon? en underbar 6301???? nåt sånt. nokia iaf såklart :D
Hur betalar du dina räkningar? internetbanken är sjukt smidig
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög? jag har inte dammsugit här än :D
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? ordnat kaos i den enda lilla byrån jag har
Hur stor hårddisk har du? ska man veta sånt? den är stor iaf! :D
Har du brutit något någon gång? my heart, my poor old heart... o så en spricka i svanskotan.
Vad är den värsta sjukdom du haft? depression med ångest
Har du varit med på TV? jaaaoooo
Använder du tofflor? inte nu nej

fast såhär i efterhand inser jag att testet var rätt trist... nåja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback