en räddare i nöden?

Om en dryg timme kommer roger hit. eller till centralen. jag ska hämta honom. mitt i natten. men jag har sjukskrivit mig. så det är ok.

och jag tackar gudarna för att han kommer.

de senaste dagarna har det verkligen bara gått käpprätt neråt.
igår var jag ledig och spenderade dagen med att sitta o grina av o an i princip.
imorse vaknade jag flera gånger innan klockan ringde av drömmar. drömmar om hur dåligt jag mådde och om hur jag behövde sjukskriva mig. drömmar som inte riktigt går att förklara men som var äckligt jobbiga.

så jag ställde om klockan o sjukskrev mig när dom öppnade.
ringde tillbaka på em o sa att jag inte kommer imorgon heller.

imorn ska jag o roger ringa runt och se vart jag ska ta vägen och hoppas på att jag får en akuttid.

hurra vad skoj livet är ibland!

Kommentarer
Postat av: karro

åh men gumman. hoppas att du fått en tid. *krama*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback