ja se det snöar

Det har snöat precis HELA dagen idag!
Det var lite jobbigt att jobba i det, men jag o sylvia har ju tak så vafan! ;)
Däremot så hade jag ju tänkt åka o köpa en bur till marsvinen idag, men när jag väl kommit in o fått i mig lunch o allt sånt så VÄGRADE jag gå hemifrån igen. :P Fick dock gå ut o gräva fram bilen för att ställa värmaren så att jag kanske kan komma in i den imorgon... hoppas bara att tågen går som dom ska.... :P

Igår var jag o red Herda igen. Tycker verkligen om henne! Hon hade bockat av en annan medryttare i lördags, o sen stått två dagar, men ändå kändes det helt rätt att hoppa upp på henne! Tekla red "sin egna" häst, en sån grann herre det var! Dom är så läckra dessa Torisar! Iaf så var det en härlig tur i mörkret i alla gångarter igen och jag tror faktiskt att vi kommer komma bra överens, jag och den lilla totten. :) Förhoppningsvis lyckas jag ta någon bild imorn, så att ni får se hur hon ser ut iaf! :)


O så en till lista. vet inte varför det är så kul med listor, men det är det! :D Snott som alltid från Karro!

Svart eller vitt? svart
Mjukt eller hårt? mjukt tror jag
Homo eller hetero? en homosexuell man i en kvinnas kropp?
Höger eller vänster? höger
Stor eller liten? vad pratar vi om?
Göteborg eller Stockholm? göttlaborg! alla gånger! fuck sthlm!
Landet eller storstan? det går inte att välja. inget slår landet. men inget slår storstan. men det får nog vara antingen eller.
Kram eller puss? kramas. hela tiden.
Hyrfilm eller bio? måste man se på film?
Piggt eller opiggt? jag är inte så pigg av mig, men opiggt lät så fult
Pasta eller potatis? potatis men jag orkar aldrig koka det så då blir det pasta
Is eller mjukglass? mjukglass, fast helst kulglass
Natt eller dag? nätter för då får man soooova
Marsvin eller hamster? MARSVIN!!!! :D
rakad eller orakad? orakad?
Biffig eller slank? fetto!
Popsnöre eller sportfåne? rocker
Peter Stormare eller Peter Jihde? alltså- går dom ens att jämföra?
Kaffe eller te? varm choklad
Se filmen Festival eller stirra in i en vägg 90 min? stirra in i en vägg helst
Bakispizza eller bakischirre? vad FAN är en chirre?
Plastbestick eller plastbröst? plastbestick haha
7-eleven eller Pressbyrån? hmmm... får nog bli pressbyrån.
Yngre eller äldre? yngre
Lång eller kort? lång?
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd? jag slåss tills jag vinner
Är du svartsjuk? ibland men försöker låta bli
Vad har du gjort idag? snoozat, stressad som FAN till jobbet, jobbat, åkt hem, ätit, spelat loony toons, tv.....
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan? ja
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? lite olika
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? tror inte det faktiskt
Tycker du om stearinljus? absolut
Använder du hårbalsam? om jag inte använder så dör jag nog :O
Vilken färg har din tandborste? vit o så lite smårosa
Har du någon skrivare? roggan har en som står i lilla rummet
Har du någon scanner? tror inte det
Vad har du för väckarklocka? mobilajlarn
Använder du hudlotion? ibland
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? hmm... jag vet inte...
Äpple eller Päron? äpple
När klippte du dig senast? jag vet inte så noga
Vad har du för mobiltelefon? nokia 6102
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor? hehe.. oreda..
Har du överkast på sängen? det ligger i fotändan av sängen.. ihopknöcklat...
Har du blivit sövd någon gång? inte vad jag vet
Lever din mormor? nej, inte min biologiska, men min morfars fru lever
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu? inget alls faktiskt
Använder du morgonrock? jag har en som jag använder ibland
Beskriv din humor: i looooooove ironi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback