yarrrrrrrr!!!!!!

idag släpptes Pirates of the Carribean- dead man's chest på dvd.
detta firade .SE med att göra reklam för skiten. ;)

detta innebar att vi skulle fått piratlappar att ha för ena ögat.. men när jag kom dit fanns där bara en. :( och den var sketasnygg! men när K kom så ville hon sååååååå gärna ha den, så hon fick den. fan vad jag är snäll! :)

men så stod det andra och delade ut planscher, piratflaggor och mobilsmycken. så jag tog en av varje till både mig och K. Hon blev jätteglad för att jag fixat det hela. jag är sååå snäll! ;)
så nu har jag massa grymma roliga saker, helt gratis! :D

fast jag är lat, så allt ligger kvar i bilen o jag har inte ens tittat på grejjerna.. haha. :D
skulle gå till tvättstugan o boka tvättid så jag orkade inte riktigt släpa på allt ner tid.. o sen orkade jag inte gå tillbaka till bilen när jag varit där o bokat tid.. haha.. :D

sen har jag vart SÅ duktig på jobbet o hjälpt till o peppat o haft mig.
jag tycker att AW borde inse att jag är bäst o ge mig en löneökning! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback