dom är så bra

jag var hemma i helgen en svänga o städade o fick med mig lite mer skit upp hit.
o så kör man ju förbi stallet på vägen, o då är det klart att man stannar till där! :D
o det är så skönt att man alllltid är välkommen dit! Det var så skönt att bara få komma dit, snacka skit, pussa på hästarna, pussa på minus... o må bra! :D Var där på lördagen också. gick inte att hålla sig undan. ;) Så skulle Lisa o Carola löshoppa sina djur, så jag fick rida corro barbacka till o från paddocken. det var också som att komma hem.. att sitta där på sin gamla älskling! :)

Var hos kicki en svänga på fredagen också o åt ostbågar, drack cola o busade med katten. han har blivit så ruskigt stor! :D o han är såååå söt! o han ÄR verkligen kicki o jörgens katt. :)


nu ska jag göra en lista igen som jag snott från karro som vanligt :D


Q & A.

Var är dina föräldrar födda?
Ska man kunna sånt? :O  Mamma nånstans i usa. Missouri kanske? o pappa vet jag inte heller mer än sverige. bägge har bott på så många ställen... pappa har tex bott i eksjö, sundsvall, stockholm o karlstad... o mamma i arizona, missouri, frankrike, californien...

Vad är det senaste du installerade på datorn?

Ett roligt spel :D

Vilken är din favoritrestaurang?

Oj vad svårt. Gills taco bell? ;) Nää.. Mony Panchos tror jag.. svensk vet jag inte..

När badade du i en pool senast?

Det är nog i USA förra augusti-september!

Har du varit med i någon skolpjäs?

Japp, massor. Bland annat två stora uppsättningar med högstadiets teaterförening.

Hur många barn vill du ha?

Vet inte ens att jag vill ha några alls! :O Men annars är väl två lagom kanske? :D

Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Typ såndär skrikdödsmetall.

Vad har du för TV-kanaler?

Jag vet faktiskt kanske inte riktigt, har inte kollat! :D Men jag vet att jag har 1, 2, 3, 4, 5 o typ kunskapskanalen.

Har du åkt moped någon gång?

Ja, fast faktiskt aldrig kört! :D

Har du busringt någon gång?

Nääää aldrig! :D

Har du fått felparkeringsböter?

Inte felparkering, men stod för länge en gång.. glömde bort! :O

Vilken är den plats längst bort som du besökt?

Skulle väl tro att L.A. är längst bort.

Vilken är din favoritserie?

CSI står alltid högst, tror jag :D o Monkey Business. :D Annars gilmore girls o sex and the city.

Kan du alla orden i nationalsången?

Jag tror det, men kanske inte kan sjunga allt rätt bara sådär på en gång.

Chips eller popcorn?

Chiiiips!

Vilken färg på läppstift använder du?

Jag använder nästan aldrig läppstift.

Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Jordnötsskal? Varför? Är det inte bättre att bara röka braj?

Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Inte vad jag vet! :O

Apelsin- eller äppeljuice?

Oftast äpple men ibland blir jag mer sugen på apelsin.

Vem är den senaste du åt ute med, vad åt ni?

Jag o Ida lunchade i lördags, åt en räkmacka.

Favoritchoklad?

Bara vanlig choklad!

När åt du en hemodlad tomat sist?
Jag minns faktiskt inte...

Är du bra på matlagning?
Ibland, när jag orkar bry mig.

Har du beställt från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamtvkanalerna?

Nää jag tror inte det.

Vad var det senaste du handlade?

Mat, jag o pappa storhandlade igår. Blev även lite smått o gott som typ tesil, brödkniv, sånadär påsclips...

Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Jag har hittat den sanna kärleken och den fungerar inte, så jag blir nog hellre mångmiljardär.. då kan jag ha en massa djur som ger mig den kärleken jag behöver ! :D

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Absolut!

Har du ringt något betalnummer?

Japps.

Hade du mycket hår som bebis?

Typ, normalt?

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Jag minns inte... egentligen har jag en inspelning från en Kentspelning, men har en "tillfällig" som låter typ Hej det är Lisa blabla.

Vad har du i din väska?

Plånbok, nagelfil, hemnycklar, bilnycklar, läppsyl, lite kvitton, örhängen, tamponger (trots att jag numera bara använder menskopp)...

Vad är du tacksam för idag?
Att teamledaren inte dök upp idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback