knark, kräks o huvudvärk

idag var ingen bra dag på jobbet.
när jag kommer dit står där 4 väktare o försöker få liv i dom stackars uteliggarna, dom hade tydligen vart en 10 stycken minst, så då fick väktarna komma dit extra tidigt för att få väck dom. dom flesta går men det vanliga gänget + några var kvar. så går en av dom iväg o hämtar två muggar vatten. sen går han till våra tidningspirror o smusslar lite o så ser man hur han blandar i något i nån jäääääkligt konstig flaska i ena glaset. sen står han o en annan o tar en klunk ur det glaset o sen en ur det som bara är vatten...
sen ställer han sig o kräks precis vid t-baneuppgången. som tur är så är det galler där så det låg iaf inte framme så att säga. sen knäckte han en öl.

tack o lov så kom städaren på fridays ut rätt så tidigt för att högtrycka utanför, så vi blev av med dom. idag var dom inge roliga alls.

har huvudvärk också. har haft mer eller mindre konstant i flera dagar. lite lätt jobbigt.


i söndags kom råger också. det är sååå bra!
fast han misshandlade mig i sömnen inatt! :D han tog tag i mitt hår o drog o ville inte släppa. :D
imorn ska vi ligga kvar i sängen o soooova. för jag är ledig i två dagar! hurra! :D o så ska vi till ikea o fyllaårshoppa åt mig. :)


idag var vi iväg o handlade två nya kompisar till lägenheten.
fikusen Mattias till vänster o palmen Sellén. alternativt Glenn o Slenn. :D

GlennoSlenn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback