danskjävlar

är i köpenhamn igen o hälsar på roggan.. o jag slås återigen av hur mycket jag hatar danskar...

vi skulle på danmarks akvarium idag. vi får leta oss halvt fördärvade innan vi tillslut hittar dit (smart att sätta skyltar 15 m in på gatan man skulle svängt in på, bakom lite buskar.. där syns den!!!).. o då inser vi att dom stänger 17 och inte alls 18 som det stod på hemsidan. 85DKR /person för en timme? skulle inte tro det..

så vi körde hem igen via dominoes o köpte pizza istället...

imorn får han reda på om han får ett nytt jobb.. också här i köpenhamn.. iaf tom april, får han sedan förlängt (vilket är troligt) så blir det göteborg.. jaha.. vet inte vad jag ska hoppas på.
jag ska på arbetsintervju i sthlm på måndag. o sen på tisdag i gbg.. hurra hurra.

på lördag ska jag iaf på kräftskiva i blommeröd hos carola o co. skoj!


nu ska jag göra en till snodd lista.

vem är snyggast i kungafamiljen?
kungen själv såklart haha

vad hade du för storlek på studentmössan?
58, precis som på ridhjälmen

favoritsysselsättning just nu?
bukefalos.com

vad är du rädd för?
att må dåligt

vilken kändis påminner du mest om?
jag tror inte att jag påminner om någon?

mest använda uttryck just nu?
puss (jag är ju hos råger :D)

har du gott bordsskick?
när det behövs

var på/i kroppen gör det ondast just nu?
ryggen

kliar det någonstans?

på vänster smalben

vilka färger på kläder undviker du?

har nog inte så mycket gult

när skaffade du mobiltelefon?

tror jag fick den 98. en nokia 5110

vad är bäst på killen/tjejen?

hela han. :)

vem är den snyggaste du träffat/sett idag (obs IRL)?

råggan :>

vilken smak är det i din mun nu?

öl

har du något emot vegmat?

har varit veg i 10 år, så nej :D

när ska du bli vegetarian?

som sagt :)

säg ett snyggt förnamn?

markus

tycker du om pandasminkningar du vet tjejer som är jättesvarta runt ögonen?

inte pandasminkning, men sotade ögon är snyggt om det är välgjort

vad tycker du om svensk hiphop idag?

svensk hiphop suger phett

varför pratar man om vädret så ofta?

för att vädret påverkar ens humör och alla kan relatera till det

skulle du kunna döpa ett barn till ditt namn?

oh no

om du fick hitta en sak som du tappat vilken skulle du hitta då?

lyckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback