fler stölder

det har hänt en massa som jag borde skriva om. men jag har ingen lust. blev så besviken på en grej nu att allt bara bläää.. blir så trött på folk.
men men. from måndag behöver jag inte bry mig om folk. för då är jag flyttad till sthlm.


snodde detta 50frågor"testet" av Karro.. som hade snott det av någon annan. :)

1. Tre namn jag lyssnar till:
lisa, lizan och lillaliza
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
min envetenhet
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
min psykiska ohälsa
4. Detta är jag rädd för:
höjder ibland, min psykiska ohälsa, att tappa kontrollen
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
hästar, glass och pussar från min råger
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
hålla ordning efter mig, ehh.. jag är bra på allt? :D
7. Detta tycker jag om att göra:
vara i stallet, sova, sitta vid datorn
8. Detta vill jag göra just nu:
gå o lägga mig
9. Bästa känslan:
må bra med en känsla av hopp
10. Värsta känslan:
ångest
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
snäll, stort och gott hjärta, humor, pratsam, lojal, djurvän, tålamod
12. Är du kär just nu:
mmm
13. Jag vill gifta mig:
ja, på tjolöholm
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
äga en häst, se några av världens sju underverk, åka på safari och se diverse djur i det vilda på närmare håll
15. Min käraste ägodel:
datorn
16. Något jag vill ha i present:
mejram :)
17. Detta har jag på mig just nu:
strumpor, jeans från gap, trosor o bh från lindex, svart linne med en silvrig orm från JL och en grå munkis från hurley
18. Favoritkläder:
ridkläder :) myskläder, jeans, linnen och sönderklippta t-shirtar över
19. Favoritdjur:
hästar
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
rock, poprock, pop, synth, country... är en allätare..
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Justin Timberlake- Sexy Back
Patrik Isaksson- Innan klockan slår
Marilyn Manson- en låt jag aldrig minns vad den heter
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
vi får väl ta från gymnasiet då
roligast: foto, filmkunskap, religion
tråkigast: samhällskunskap
23. Stjärntecken:
skorpion
24. En bok jag gillar:
Watership Down
25. En film jag gillar:
American History X
26. TV-program jag gillar:
CSI, Monkey Business, joey o lite annat...
27. Favoritdoft:
häst, "lantluft", havslukt
i parfymväg: Laura- Laura Biagiotti, Goddess- Baby Phat
28. Detta äter jag gärna:
glass :)
29. Dricker helst:
mjölk eller läsk kanske
30. Favoritgodis:
choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
karibien, usa, island, grönland
32. Färg på mina ögon:
blåa
33. Min längd:
175
34. Jag tror på:
karma, och att det finns en högre makt
35. Jag spelar:
spel? eller kanske instrument? lite piano o ännu mindre tvärflöjt o ännu mindre gitarr
36. Person jag beundrar:
jag vet inte riktigt, det är nog många. oegoistiska personer. som ger mer än dom tar utan att må dåligt av det.
37. Så här bor jag:
i skrivandes stund själv i en villa. from söndag i en 3a i Sigtuna.
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
tror inte någon är död, men dom flesta är plast :D
39. Det här tänder mig:
attityd, tatueringar, attityd.... ;) humor, att bjuda på sig själv.. underarmar...
40. Det här gör mig avtänd:
falskhet
41. Favoritfärg:
blått och lila
42. Favoritcitat:
"what goes around, comes around"
43. En hemlighet jag vet:
jag säger som karro, att om jag skrev den så skulle det inte längre vara en hemlis.
44. Bästa present jag fått:
datorn :D
45. Senast köpta skiva:
inte den blekaste aning
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
ögonen tror jag
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
att jag är tjockis :D
48. Udda förmåga/egenskap:
har inget direkt udda tror jag inte, men jag har tålamodet från helvetet typ :D
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en varg kanske
50. Två personer jag vill ska göra detta test:
jag tror inte att någon kommer göra testet pga mig så att säga


Kommentarer
Postat av: robert

Vill bara säga att nu är det två personer som gjort detta test pga dig :)

må gott.

2007-04-29 @ 02:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback