tidiga ottor i jobbens tecken

Efter dagarna hos roggan var det dags för kräftskiva i blommeröd hos Carola. Det var helt underbart såklart. Det är underbart där. Maten var dessutom bajsgod. riktigt skoj var det. :)

så efter en natt av att komma i säng vid 4 var det dags att kliva upp 4:20 imorse för att hinna med tåget 5:37 till sthlm för att gå på intervju.

Intervjun var en gruppintervju o tog ca hela 45 minuter.

Sen tillbaka till centralen o döda tid tills det var dax att hoppa på tåget hem.
Sen iväg till veterinären med Hilda, som fick bo över. hoppas hon är bättre imorn.

nåja.
jobbet.
dom sa att vi antagligen skulle få jobben om vi ville ha dom. och när vi väntade på våran tur hos vetten så ringde dom o sa att jag hade fått det.

så nu har jag jobb.
i sthlm.

det känns både bra o dåligt. klart jag vill ha ett jobb. flexibelt är det med. förutom att det främst är 6-9/7-10... fast man kunde nog få bli teamledare med om man ville.. jag vet inte jag..
jag vill ha mer pengar än jag får där. det blir tidigt vaaaaaaaarje morgon om jag vill jobba mycket o ha råd med mejram.. o det är dumt.

jag ska på intervju imorn med kl 9. ett jobb här i gbg som intervjuare. lite enklare för man jobbar 5timmarspass o att jobba 3-4 pass i veckan ska inte vara några problem. o då tjänar jag lika "bra".

men i gbg har jag ingen lägenhet.


BAJS?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback