guinea piggy

mitt i natten är klockan. o jag skulle vrida rätt dygnet. gå o lägga mig senast midnatt o sånt. så gick det med det.

var iväg med sandra idag, först till gibraltargatans zoo. haha. en sån hemskt rolig kvinna som hade det! helt störtskön! vi pratade ett tag med henne och fick sedan varsin present till våra små bebisar. :D
sen till den på backaplan, tittade på sjukt söta djur, chinchillorna var ju för bedårande! jag VILL ha en chinchilla! fan att dom lever så länge. :P Hitta iaf selarna som jag letat efter där, det står så sött på dom nämligen "guinea piggy" :D roland fick en röd och glenn fick en grön. o så köpte jag ohyreschampo också, det kan ju faktiskt vara bra att ha. :P fast personalen där var inte så hemskt skoj. men dom hade mycket saker ändå! så vidare till myone så att jag kunde kika på handskar eftersom jag lyckades riva sönder min ena igår men ville inte ha gula röckle o det fanns inget annat skoj. vidare för lite mat i magen och sen zookompaniet där jag nästan köpte ett tält till dom små, men lät bli. :P

kommer hem o provar selarna på pojkarna, och inte helt förvånande så blev roland skitsur, men verkade ändå finna sig i det hela. glenn var så söt, när jag satte ner honom så fick han värsta rycken för att selen var läskig, men verkade finna sig lite han med. det blir nog bra lagom till nästa sommar när det är tillräckligt varmt igen för att låta dom gå ut............

i övrigt har jag suttit o tråkat, spelat spel och sett på harry potter 3 eftersom mamma ville se den. fått några yrselanfall vilket var riktigt läskigt eftersom jag inte brukar få det bara sådär. går även runt o funderar på om man ska ta sig till någon läkare och se vad som händer men orkar inte ta tag i det. men skolan närmar sig med stormsteg med den tillhörande ångesten även där. visst ska det bli skitkul att plugga.. men ändå. blä.

sen gjorde jag äntligen slag i saken och tog bort honom. helt. jag vet inte vad jag hoppas på att vinna på det. men kanske något. vad vet jag.

för att avsluta med något roligare så kan man ju säga att telepati nog fungerar! jag och maria pratade ju i några dagar innan lördagen då vi sågs, när jag skickade sms till henne så hade hon precis suttit o kollat på lite bilder från när vi red förra sommaren och tänkt att hon måste höra av sig. ikväll satt jag med telefonen i hand och skulle smsa charlotte om att ses och föreslå att vi försöker dra ihop till en öl i helgen. något kom emellan o jag glömde, men jag får snart ett sms från henne där hon föreslår öl i helgen! :D hoppas det blir av, hade vart ruskigt skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback