igår blev jag kär!

partymode on!

igår jobbade jag först- och såg till att planera in att vi skulle ut o festa lite med jobbet. emily var receptionistan för dagen och hon var ju inte direkt svårövertalad! gött mos!

sen till lisa för att dricka sig full på öl innan vi kunde gå vidare.
uppåt framåt måste vara den mest överreklamerade klubben nånsin, så bajs på den, ok?
dessutom så skulle vi på toa när vi kommit dit. tog typ sju svåra år för ena toan att bli ledig och självklart- ut stapplar en kille. skoj. den andra var låst ännu längre. såpass länge att vi sa att den måste vara låst utav stället liksom, ur funktion. men nej. det öppnas och ännu en kille stapplar ut. jag skickade in christina där. aldrig i livet!

sen kan man vara jävligt kass, men jag tänker in gå in på det! fuck it!

jag, Lisa, Lisa, Lisa (ja, vi var FYRA lisor!!!!!), Johanna och Sofia styrde kosan uppåt avenyn, Lisa fick dock ge med sig för att slippa försöka ta sig hem i omöjligheternas land då hon kunde få skjuts. Vi andra ställer oss i kön till hardrock efter ett VÄLDIGT lyckat cigghandlande. Jag ser honom direkt, mina drömmars man! eller kanske inte riktigt, men fan inte långt ifrån! världens sötaste vakt var det! helt totalt jävla sockersöt! smilgropar o snett leende! kan det bli bättre?

jo, det hade ju kunnat bli bättre, han hade kunnat vara gäst och inte vakt, men vafan!
upp o köpa mer alkohol, dansa, prata, skratta, ge bort folk (Lisa fattade grejjen fort, men fan att jag fick dom fulaste!), spana... Det var faktiskt ett riktigt schysst ställe, visserligen lite lätt köttmarknadsvarning på vissa utav dom som  var där (modell: åh en tjej hej snälla ta mig) men det var ändå blandat med både musik och folk. så till skillnad från uppåtskiten så har det inte strukits från listan! Tyvärr blev det dags att åka hem alldeles för fort, fastnade dock utanför spanandes på den så sjukt snygga vakten igen. Tyvärr fastnade jag såpass länge att jag missade mitt tåg. När jag kom fram till stationen stod det inget på varken skylt eller tåg, och innan jag hann springa o kolla och hinna tillbaka till tåget hade det åkt ifrån mig... mamma var dock snäll o satte sig i bilen för att hämta. Frågan är bara vad fan jag gör om några veckor när dom åkt? :O

bakis idag, dock inte våldsamt bakis.
hämtat bilen, spelat spel, pussat på glenn o roland (som blivit sjuuuuukt bortskämda utav far min), ätit tacos mm. chill som fan! fast tråkigt. och så dagdrömmer jag om den söta vakten, o då blir det ännu tråkigare eftersom det inte är på riktigt! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback