lizan hjärta tantmonstret

fick ett sms från sandra idag där hon undrade om jag ville rida amanda idag, och det ville jag såklart! vi möttes upp lite efter 5- jag lisa sandra och carola. vi red bort till landvetter och var ute en bra stund, amanda var heeeelt genomsvett när vi kom hem, och då menar jag HELT, trotts att vi nästan bara skrittat. men hon är en sån underbar häst! helt underbar! på strålande humör också! eller ja. iaf när vi väl kommit iväg på turen! ;)

hon är verkligen en helt fantastisk varelse och hon har helt klart berikat mitt liv något så otroligt!

nalle puh eller nån i hans gäng sa att man kan inte vara nere när man har en blå ballong, men jag tror istället att det är att man inte kan vara nere när man har ett tantmonster! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var en sån härlig ridtur!

2007-08-06 @ 14:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback