sol bad och groda

nu har sommaren äntligen återkommit.
igår var det varmt, idag är det ännu varmare. vet inte riktigt vad jag ska hitta på så att jag slipper flyta bort. undra om man kan tvinga iväg sandra idag med? heheheh...

igår skickade jag iväg ett sms och hon var smart nog som inte sa emot! så några timmar senare hämtade jag upp henne och vi åkte mot våran vanliga plats i delsjön!
image122

dock var det ju fucking askallt i sjöjäveln, visserligen något väntat. MEN ÄNDÅ!!! :O
men vi löste det genom att man helt enkelt fick röra på sig i vattnet! och då blev det riktigt behagligt! däremot var det även något äckligt eftersom alla arméer av äckliga flygmyror tydligen hade badpaus i träningslägret just där....

bonusbild på en nybadad kokopelli
image125

när vi badat klart kom det en söt anka som verkade vilja bli matad.. jag hade dock ingen mat till henne så jag gick o plockade blåbär som hon fick, men jag vet inte om hon tyckte dom smakade illa för hon drog vidare medans jag plockade nya.......
image123

sen bar det av hemmåt via mcd. väl hos sandra så fick hon springa upp o hämta sina söta råttor för jag ville ju hälsa på dom. o dom var faktiskt hemskt söta! ganska roliga med!
hemma igen så hade vi fått vårat besök av en amerikansk familj. fick underhålla döttrarna en sväng genom att ta ut glenn o roland som blev ihjälmatade o ihjälklappade (eller inte riktigt... men nästan). blev sedan åtsagd att åka till torget en sväng, så det gjorde jag. ojojoj. haha. nä helt ofarligt var det!

nu vet jag dock inte vad jag ska hitta på riktigt. ska rida ikväll men det är ju flera flera timmar kvar. jag är trött men kan inte sova, jag är varm men har ingen att bada med och så är jag hungrig! men det kan jag ju faktiskt göra något åt, så mot frukosten helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback