the list and the test

annanio är så bra. för hon har alltid en massa skoj i sin blogg som man kan härma. :D
har man tråkigt så besöker man hennes blogg och inte bara får man då något att göra genom att läsa den, utan man hittar nästan alltid även något man kan apa efter! hurra för annanio! :D

först listan
något som man dock gjort ett helt gäng gånger, men det är ju nästan alltid lite olika frågor iaf. :D

[ ] hittat den här listan på ICA
[ ] betalt mer än 25:- för den
[ ] en kompis som har härmat min lista
[x] tittat på ost
[ ] skjutit en tjur för att imponera på min kusin
[ ] önskat att jag sjkutit en tjur för att imponera på min kusin
[ ] bakat bröd utan mjöl
[ ] sett min urinblåsa från insidan
[x] tittat på alla vi barn i bullerbyn
[x] köpt en trisslott och förlorat
[x] ätit en halv pizza
[x] knutit skorna
[x] varit full
[x] varit full mer än 10ggr
[x] varit full mer än 100ggr (eller jag tror det iaf, se nedan liksom! ;) )
[x] tappat räkningen över hur många gånger jag har varit full
[ ] tagit mitt förnuft till fånga
[x] borstat tänderna med flit
[x] tittat på en film
[x] tittat på en film till
[x] blundat i mer än 60 sekunder
[x] åkt båt utan att det kittlades
[x] navelludd (fast vaddå navelludd iofs?)
[ ] borstat tänderna med en filt
[x] fått en gaytiding (eller jag köpte den iofs.. men ändå... det var av misstag!!!)
[x] gjort bort mig
[x] gjort ner mig
[ ] förstått handlingen i ?Nussekudden?
[x] puttat min kompis
[x] krupit en stund
[ ] dött på scen (däremot SKULLE jag ha dött eftersom jag BORDE ha fått rollen som SkallePer!!! *grrrr*)
[ ] köpt en puffra
[x] tindrat med ögonen
[x] Just gjort narr av en massa människor med fånig presentation


sedan testet!
hur emo är jag egentligen???

[ ] jag gillar smala jeans
[ ] musik är mitt liv
[ ] jag skriver poesi / låttexter
[ ] mitt hår täcker en del av mitt ansikte
[ ] jag använder band-tshirts
[ ] jag vet vem Jeff Star är
[ ] jag använder Converseskor
[ ] jag använder Vans
[ ] jag använder eyeliner
[x] jag har, eller vill ha läpp-piercing
[x] jag lyssnar på Saves The Day, Chiodos, Thursday och H.I.M.
Totalt = 2

[x] mitt kärleksliv suger
[ ] jag är i ett band
[ ] jag förstår att My Chemical Romance inte är emo
[x] jag förstår också att Green Day inte är emo
[ ] jag vet vad ?mosh? betyder
[ ] hörnor är för riktiga coolingar (va?? menar dom dom som står i hörnen på fester?? eller?)
[x] jag ogillar för det mesta MTV
[ ] jag tar ofta bilder på mig själv
[ ] ...ofta såna där man inte kan se hela mitt ansikte
Totalt = 3

[ ] jag kan inte leva utan min iPod eller MP3
[x] jag vet att emo bara är en stereotyp
[ ] jag har tjocka oversized solglasögon
[ ] jag har tuppkam
[ ] jag har haft svart nagellack
[ ] jag hatar min mamma
[ ] jag hatar min pappa
[ ] jag hatar min stad
[x] svart är en underbar färg
Totalt = 2

[ ] jag lyssnar på musik just nu
[/] jag vet vad hxc och sxe betyder (bara sxe, om det är den gamla vanliga sxe)
[ ] myspace = kärleksberoende
[ ] jag brukar använda nitbälten
[x] jag har haft en kropsdel signerad av ett band (haha.. eller ja... men martin i kent ritade ju en snopp på min mage?)
[ ] jag har gråtit när jag lyssnat på Dashboard Confessional.
[ ] jag har / vill ha svart hår
[ ] min garderob består främst av mörka kläder
[x] jag gråter mycket
[ ] jag skriver på mig själv
[ ] jag har blivit kallad emo förut
[ ] jag hatar att bli kallad emo
Totalt = 2½

TOTALSUMMA:
Addera dina poäng och multiplicera dem med tre.
Summan du får är hur många procent EMO du är.
9½ x 3 = 28,5% EMO

heeeelt ok resultat tycker jag nog! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback