världens bästa jobbannons

satt o ströade lite på ams.se som vanligt. kikade på en au pairannons (man KAN ju hitta något kul). och dog.

eller ja. kanske inte dog, men fan inte långt ifrån! hur i hela friden kan man med att lägga ut något som är så fruktansvärt illa? jag var faktiskt tvungen att skriva ett mail och påpeka att annonsen knappt hade ett enda ord rätt. ska bli intressant att se om jag får svar! :D

se och njut:

AU-PAIR WORLD AGENCY SWEDEN

We looking after a lot of au-pairs interested for
coming to families in Sweden.

Write us a personally letter in english and very important
what date you can come and for how long stay.

We can placed you different places in Sweden.


Welcome!

Arbetstid/Varaktighet
Parttime - monday-friday 25 hour/week. Free weekend. - agreement

Lön
Month 3.500 SEK + board + loading + paid trip to Sweden - agreement

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, och jag fick läsa ett par gånger innan jag hittde alla fel :P

2007-08-13 @ 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback