lite småpinsamt

skolkade från skolan igår och gjorde ingen nytta alls. :D
eller jag åkte in till stan o kikade kläder (hittade dock ingenting alls) o fikade med fia och lina. åkte hem via lerum för att köpa hö till arga små grisar. egentligen behövde jag köpa i måndags, men blev kvar i skolan till efter 17 med att få klart vårat projektarbete. och när man åker så sent från skara så hinner man inte till lerum innan den affären stänger. lite surt att behöva sitta o jobba så länge också, hade inte alls behövts om alla i gruppen gjort det dom skulle.....

så idag pbl-flams, o eftersom vi itne bestämt någon fikaansvarig så hade TRE personer med sig det! :9
veckomöte där vi som vanligt fick klaga på våran programstudierektors fruktansvärt hemska planering och hennes stoooora brister i kommunikation. årskursansvarig stannade upp och sa "men det här är ju saker jag har fått ta upp med henne flera gånger?" japp! :P

sen satte jag mig med robin för att försöka få tag i någon ny skola som inte dissar oss helt så att vi kan ha våran lektion i evolutionsbiologi. vi skulle ju få hålla i falköping men dom pratar inte med oss längre. HYGGLO! :D men så kom vi på den goda idén att säga att vi inte längre fick tag i våran skola och om vi istället kunde få hålla lektionen för några klasskamrater, vilket vi fick! :D en ruskigt stor sten föll från mina axlar! skönt att slippa fundera för mycket på det!

men så när vi satt där o pratade vid en dator i datorsalen så pratade vi såklart även om projektarbetet och hur jobbigt det var i måndags när personen inte gjort det hon skulle. och så märker vi sen att hon kommit in i salen efter oss och satt vid datorn närmast dörren. och hon kan mycket väl hört vad vi sa. känner mig lite hemsk, men å andra sidan så var det sjukt irriterande att behöva sitta i flera timmar o jobba med något jag inte borde ha behövt jobba med. så skitsamma om hon hörde. fast ändå lite småjobbigt. dumt om man faktiskt blir ovän med henne nu när vi ska gå ihop i några år. :P

men men.
nu ska jag dricka glögg! :D

Kommentarer
Postat av: Fridah

:D HA EN FIN KVÄLL :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback