tackelitack!

usch vad det är TOMT här hemma!
Pip o Skrik (aka glenn o roland) har åkt till sitt pensionat (aka sandras rum). buhu vad jag älskar mina små grisar!

sandras djur är så söta. katten såg jag inte till, men han är portförbjuden från sandras rum tydligen. :D råttisarna (som blivit stooora sen jag träffade dom sist) var nyfikna som fan o hunden med! :D ack en sån söt hund! men när hon började slicka sig om munnen fick hon gå! ;)

roland hade inte vett o bli rädd iaf! :P

TACK igen sandra :D
du är en klippa! och fastän jag tjatade hål i hövvet på dig så vet jag att du kommer ta så väl hand om dom som du bara kan! :D fast det bra är ju att dom oftast underhåller sig själva, bara dom får gurka så! :9

åh mina bäbisar!
ni fattas mig! :D

(och det är i stunder som dessa jag inser att jag ALDRIG kommer kunna göra mig av med dom, hur trött jag än är på gnagande o skrik så fort man rör sig :D)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Första natten resulterade i att råttorna ville påminna mig om dem var bäst på allt inkl föra en jävla massa oväsen. Marsvinen var dock så gott som tysta!

2007-12-19 @ 21:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback