att planera om sitt liv

ja det sitter jag o försöker göra nu.
eller för det mesta försöker jag fly från allt. men ibland försöker jag planera också. fundera över hur jag faktiskt ska göra nu. för nu har jag helt plötsligt en jävla massa frihet som jag inte hade innan.

sara tyckte att jag skulle flytta hem tills jag kommer in på skolan i uppsala. och det är ju ett alternativ.
ett annat är att bara bo kvar såklart. har fortsatt söka lite jobb, bla på gröna lund.
sen har mina fastrar erbjudit mig att komma dit. hästfastern har erbjudit att jag får komma dit o jobba så mycket jag vill o orkar i stallet.
sen så kan man ju åka utomlands. eller hitta en praktik nånstans.

jag vet inte jag.
det som är jobbigt är att jag vill ha kvar lägenheten. för att jag verkligen inte inte inte orkar flytta. men det känns halvt omöjligt att ha råd med det. om jag pluggar till hösten har jag absolut inte råd att bo här själv. o jag vill inte ha en inneboende som jag inte känner.

sen så känns det som att jag just fick vinka iväg drömmarna på mejram som precis klivit fram.

men ja. jag vet verkligen inte.


kände mig för att leka poser o sminkade mig o tog en massa kort. haha.
här är jag.

moifeb


sen är det ju sjukt kul att leka i fotosnopp också, ellerhur?

moifebfix

Kommentarer
Postat av: pernilla

Hoppas du kommer fram till hur du vill ha det.
Lätt är det inte men ofta kan det bli intressant och faktiskt rätt skojigt att förändra livet lite.

Skönt att medicinen funkar iaf, du verkar må bättre än på tidigare.

varma kramar till dig, håller tummarna för att det reder upp sig för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback