en olycka kommer sällan ensam

o det känns nästan som att jag kopierar karro nu med, fastän det inte är någon lista.
för nu är även jag singel.

o det som känns värst är faktiskt nästan allt det praktiska. för jag har nog inte riktigt förstått att jag ska leva ett liv utan roger. fast det gör jag ju kanske inte. vi kanske förblir vänner? han kanske är rolig att ha som vän? folk verkar tycka det iaf! :D
men hur gör man nu? jag har inte råd att bo själv, men jag vill inte dela lägenhet med någon heller. ska jag skriva mig på den här lägenheten o sen försöka byta? eller försöka ha råd med den ändå? då lär jag ju dock aldrig ha råd med min mejram. o jag ORKAR INTE FLYTTA igen. inte såhär snart.

men idag känns det ändå, på något konstigt vis, som att allt kommer att ordna sig till det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback