extreme blogg makeover

eller ja.
inte så extremt kanske.

har egentligen sjuttielva saker att skriva. men jag orkar inte. :D

jag är iaf i gbg igen. underbara gbg!
eller ja. jag är i alingsås. men det duger! ;)

var idag hos roger (frisören, inte exet) och fixade håret.
nu är jag het som fan vill jag lova! :D
sen runt på stan. blablabla.

fått jobb på grönan om jag vill ha det, vilket jag vill, förutom att jag inte kan kombinera det med jobbet med tekla. skit. vet inte om jag hinner vänta på att få svar från nattjobbet heller. skit igen!

imorn ska jag på horse show! :D
först själv o sen med kicki. skoj skoj!


SEN SÅ ERA JÄVLAR!!!!!!!!!!!!!!!!

här ber man jättesnällt om att ni ska gå med i gratisgenerationen med mig som värvare så att jag kan få en pryl eller två. o vad gör ni?

INTE ETT JÄVLA SKIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*surar*

Kommentarer
Postat av: pernilla

najs layout! du är duktig på sånt.

tror att grönan kan bli skitskoj!

Postat av: SaraMara

Läcker bild!
Och nej, jag vägrar gratisgeneration, hatar sådana där pyramidspelsliknande saker. *skrattar*

Ha så skoj på Horse Show, hälsa alla snygga prylar från mig! ;-)

2007-02-24 @ 23:40:43
URL: http://frogstomp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback