robert redford- en riktig heting??????

alltså nej.
robert redford är INTE het.
inte alls.

men just nu visar 3an den gamla godingen The way we were. o han var ju med i den. o faktiskt snygg! :O
(eller ja.. snygg o snygg... men jag är i behov av lite karl ok?)




annars så sitter jag här, numera spiknykter, o funderar över livet som vanligt.
kan inte låta bli att undra varför jag inte kan låta bli.
varför envisas jag så jävligt?
det spelar ingen roll hur mycket jag än säger att jag inte tänker låta det påverka mig.

det påverkar mig.

men men.
I want it and I want it bad. :D


sen vill jag shoppa mig lycklig. shoppa en snygg outfit som gör mig oemotståndlig med mitt nya hår jag ska få på torsdag. så jag får mig nåt. :o

sen ska jag nog gå i ide, över sommaren istället för vintern.
blablabla.
jag måste sova innan jag skriver för mycket.

Kommentarer
Postat av: SaraMara

Åh, underbara The way we were... Sweet nostalgia.

Och han var faktiskt het där, gamle Reddan. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback