sorg i hjärtat

för dom fattas mig. dom fattas mig så otroligt.

måste bara skriva lite snabbt, mer utförligt kommer senare idag eller imorn.

igår var jag först o red amanda. kicki ville att jag skulle rida igenom henne ordentligt i paddocken/ridhuset åt henne. o först var det bara NEEEEEEJ från amandas sida, sen lossnade allt. o hon gick på volter, fyrkant, o alla växlingar däremellan i en jättefin rund form! lätt lätt i handen o sökte sig verkligen ner och tryckte varken in eller ut på volterna. o hyffsat bra tempo dessutom! mitt underbara lilla hjärtegryn!!!!!!!

sen åkte jag till K för att träffa maria, charlotte o lena. så säger maria att hon som skulle delat privatlektion med henne inte kommer o att mejram är ledig och att hon redan frågat lena om det är ok. så det var bara att snabbt göra iordning henne o rida.

och det var som att komma hem.

först kändes det skitskumt, som att sitta på ett rep eller nåt för hon är så tunn o lång. men sen hittade man tillbaka, o hon verkade hitta tillbaka till mig väldigt snabbt, för hon började jobba på bra nästan med en gång!!! o det var inte mycket lena hade att säga utan det var som att jag inte haft ett uppehåll sen september och skruttan var sååå avslappnad.

men det gör så ont i mig.
för jag har dom inte hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback