would you be my personal Jesus?

jag har totalt snöat in på musik nu.
har inte lyssnat på musik alls nästan på hur länge som helst, men nu lyssnar jag konstant hela tiden.

och så fick jag en idé då.
för personal jesus är sjukt bra, och jag vet inte men jag tycker nästan att den är bättre med andra än med depeche, vilket nästan är pinsamt. men ändå.
manson tex gör den ruskigt bra. liksom johnny cash. sen har ju nog varenda band någonsin gjort en cover på den, men här kommer några. vilken tycker ni är bäst?

orginalet då, med depeche mode, tyvärr är depeche mode sådär skitroliga, så orginalet finns inte på youtube eftersom dom copyrightclaimar.... men här är en liveversion iaf...



marilyn manson


johnny cash, o han gjorde ju ingen video till sin variant vad jag vet, men jag hittade den här som är skitrolig haha. folk har då bra idéer och alldeles för tråkigt ibland. :D




och nu orkar jag inte leta fram fler. det behövs iofs inte heller...
för det blir inte bättre än när DM själva, manson eller cash gör den. men ändå. grym låt med en ännu bättre text!

idag har nog vart en rätt bra dag.
sov länge som vanligt o bara hade det bra i soffan framför datorn tills det var dags att åka till Pernilla o hennes Zarah och sen vidare för att kika på bräk när hon red sin Wille. Zarah är bara liten o söt hihi. skithäftigt stall dock med roliga lösningar på saker o ting. o Wille. ojojoj. jag är så kär i honom, mest för att han påminner så mycket om "min" hingst tror jag. men ändå. sen åkte jag o pernilla o åt pizza. en STOR jävla pizza också! ojojoj!!! mummans kardemumma!

imorn börjar mitt nya liv också. ska försöka bli lite nyttigare o sådär. haha... :P
men jag börjar med en chockvecka för kroppen med måndag, tisdag o torsdag ska jag mocka typ hela stallet samt rida, sen på onsdag ska jag ju jobba med tekla också. :P





Kommentarer
Postat av: pernilla

ehh ja .. ehum, jag ska också bli nyttig.
Får bortförklara pizzan med att vi frös så den förbrändes på ett nafs ändå, eller hur??

jaaaa min prinsessa är söööt! Kunde dock ha Willes gångarter så hade matte varit nöjd :)

Tack för i söndags!

Postat av: Anonym

hehehehe.. jamen ibland BEHÖVER man pizza.. såklart... :D

2007-02-13 @ 19:45:16
Postat av: Beffa

marilyn mansons version har jag tävlat dressyr till. nice :D

2007-02-16 @ 01:41:40
URL: http://beffa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback