upp ner och neeeeer

allt blev jättedumt när jag kom hem från usa. eller några dagar senare. kraschade helt. så just nu vet jag absolut ingenting. men för att sysselsätta mig så snor jag den här listan.

sen så blev allt mongo med fetstil/ icke fetstil. men jag orkar verkligen inte göra om det.


1. Vilken svordom använder du mest?

jävla tror jag.

2. Äger du en iPod?
ja min ipod nano. den är bäst.

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
beror väl på när jag ska gå upp? senast 06:30 tror jag det var.

4. Hur många resväskor äger du?
ingen riktig.

5. Använder du flip-flops?
ja fast bara på sommarn. eller på vintern i usa då.

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
helst på ica maxi.

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
ja.

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
hmm.. nån dålig på flyget. så dålig att jag inte ens minns den...

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
ehh va? vänner går väl först eller va?

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
något fint till roggan. sen beror det ju på hur mycket pengar. en lägenhet? en häst?

11. Har någon någonsin kallat dig lat?

ja varje dag mest! :D

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
inte ofta men det har hänt.

13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?

jag vet inte riktigt...

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
hmm... kent kent och alltid kent?

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
näää tror inte det iaf.

16. När var senast någon stötte på dig?
ehhh öhhh... nångång? haha jag vet inte :D

17. Vad åt du till middag senast?
grillad lax med poptatis och lite annat.

18 Använder du huvtröjor?

huvtröjor is the shit

19. Kan du vissla?
jag visslar varje dag.

20. Vem var den senaste som ringde dig?

pappa tror jag

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?

bergodaaaalbanor!!!!!

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

folk o folk. men det är klart folk gör det. men jag bryr mig inte så noga.

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?

08 :(

24. Tittade du på tecknat när du var liten?

tecknat är bra för själen.

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
lite lagom kanske?

26. Hur många syskon har du?
en äldre bror

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
itne jätteblyg men ibland

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
hmmm.. skönheten o odjuret. disneys alltså.

29. Äger du några popband t-shirts?
ja fast mest kent.

30. När flög du senast?
den 9e januari.

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4

32. Läser du för skojs skull?
vad menar dom? läser böcker eller pluggar?

33. Pratar du några andra språk?
svenska, engelska, lite franska o ännu mindre italienska

34. Diskar du din egen disk?
jag diskar typ alllllldrig!

35. Har du gråtit offentligt?
tyvärr

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
min laptop är min bästa vän!

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
inte alltid men ofta!

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
joooo.... eller jag har inte motivet men ja.

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
den som är rikast!

40. Kan du kasta macka?
appselut!

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
nej men jag vill!

42. Vad har du med dig in på bion?
nån dricka o lite godis kanske?

43. Vem var din favoritlärare och varför?
oj det är svårt. jag har haft ganska många bra faktiskt. vilken som var allra bäst vet jag inte!

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
eh öh nä inte direkt så vad jag vet?

45. Vad har du för väder?
tråååååkigt väder

46. Har du en blogg?
jaaaaaaa

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
psykologi tror jag kanske. eller foto o sånt såklart men det var ju knappt på riktigt! :D

48. Gillar du att flyga?
gillar o gillar men tråkigt är det inte!

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
lite gött mos typ

50. När sov du senast på golvet?
juldagen.

51. Vilken är din favorit drink?
en gooood margerita

52. Gillar du din boende-situation?
ja om den varit i gbg!

53. Vilken är din mammas hemstad?
vi får nog säga los angeles.

54. Din pappas hemstad?
vi får nog säga karlstad.

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8-9 tycker jag nog

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
vissa dagar andra är lugnare än skit

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
näää inte ofta men ibland

58. Vilken är din favoritfrukt?
jag vet inte riktigt. banan? näää.. hmm.. sharon? hmmm....

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
nixpix.

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
alldeles för jäkla gammal!!!!!!

61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
det beror på vad det gäller.

62. Tror du på liv på andra planeter?
det måste ju finnas

63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
jag vet inte riktigt. SAS kanske?

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
han är en gubbstrutt såklart! :D

65. Vad var det senaste du åt?
den grillade laxen jag skrev om.

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
bara dom är grymma så spelar det ingen roll! fast kanske fler killar?

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
jag har ingen aning alls.

68. Gillar du senap?
ja fast i rätt sammanhang o inte för mycket

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
bajs

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
jag vill men faaaaaaan vad läskigt o jag skulle nog inte om jag inte blev tvingad.

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
haha ska man veta sånt? det kräver ju tanke osv...

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
inte ebay, men tradera.

73. Tycker du om att krama folk?
kramas är det bästa som finns!

74. Skulle du säga att du är trendig?
inte jättetrendig direkt! :D

72. Äger du en digitalkamera?
japps

73. Vilka kändisar har du blivit jämför med?
goldie hawn, fast det var längesen. :D

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
beror på vem det gäller och varför dom ska ringa. är det av specifik anledning så JA!

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
senast var iaf Harry Potter, den senaste, när dumbledor dog. :(

76. Tycker du att du är attraktiv?
ibland. dock inte nu.

77. Vad är du allergisk mot?
allt möjligt. mest pollen.

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej för jag äter inte kött!

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
ingen aning alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback