jag orkar inte sätta fart

ska ju iväg på bröllopet snart, o måste bland annat färga håret innan dess. men jag orkar inte sätta fart, så jag sitter här istället, o då hade karro gjort ett test inatt, så då snor jag det! :D

Sju saker du har på dig:
1. mina orangea halloweenmjukisbyxor med fladdermöss, pumpor mm på. :D
2. en stor tshirt med hästar som dricker vid ett vattenhål
3. the rest is NÄKKID!
4.
5.
6.
7.

Sex saker du gjort idag:
1. gått på toaletten
2. somnat om
3. vaknat av klockan
4. gått på toaletten
5. läst på bukefalos
6. bloggat

Fem favoritsaker:
1. min laptop
2. min mobil
3. min säng
4. mina gamla DCskor
5. min ipod nano
och nu skrev jag bara SAKER, annars hade ju hästar, grisar o sånt kommit först.

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. jag säger som karro- det finns nog ingen som vet allt men dom som dom som vet mest?
2. gordon på den tiden
3. daniel
4.

Tre val:
1. Svart eller vit
2. Sommar eller vinter
3. Choklad eller chips

Två saker att göra innan du dör:
1. skaffa häst som jag kan träna och tävla dressyr på
2. må bra

En sak du ångrar:

1. det gamla exet, han som var helt jävla dum i skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback