many old faces

jag har nu vant mig vid tanken att jag ska bli etolog och ser fram emot detta. hehu!

igår var en annorlunda dag.
åkte o träffade louise och fia i stan, tog en fika på java, där jag berättade för louise att sist jag var på java dryga året sedan så träffade jag på nora. någon minut senare stegar nora in på java! :D det var lite kul. :)

sen åkte vi hem till fia där vi drack goda alkoholhaltiga drycker, blev joinade av Ida, lagade och åt chili con quorn och drack mer alkoholhaltiga drycker. sen fick jag ett sms av sofia av alla människor och vi bestämde oss för att mötas upp för ännu lite mer alkoholhaltiga drycker. blev skål först med ett par frozen daquiries, jordgubb såklart! mums! och där fortsatte bekantskaperna trilla in för döm min förvåning när jag ser johannes! johannes har jag inte träffat på måååååånga år, men vi umgicks mycket för många år sedan! kul att träffa honom också! :D

sen drog jag och sofia vidare till rockbaren där vi träffade på heidis pojkvän och även dimpy, som jag inte heller träffat på skitlänge. på rockbaren var även en annan javabekantskap, som jag dock inte orkade säga hej till, och även en mycket bekant bartender. tror han jobbat på java eller så var det någon annanstans.. men jag vill bestämt minnas att camilla hade ihop det med honom.......

det var en hemskt trevlig kväll, både före med brudarna och senare med sofia. har ju saknat alla våra upptåg och det var verkligen kul att se henne igen! och skoj hade vi och mer lär det bli (hoppas jag)! :D allt blir så mycket roligare när man är ute med någon som kan ha lika skoj som en själv.... :D
meningen var att jag skulle sova hos henne, men jag fick en väldigt obehaglig ångestattack och ringde min käre far som var snäll nog att hämta mig. tack!

idag var jag inte sååå bakis o kunde vakna till liv innan det var dags för jobb. karin var på gott humör o var trygg med att lämna över till mig och jag fixade med buffén vilket gick hyffsat fort då det mesta var välfyllt! hade sedan tråkigt ganska länge, pratade skit med viktor som dock var dödstrött så han var inte lika rolig som vanligt. :( satt o löste lite ordpussel i en ordpusselbok jag tog med mig, fixade lite, donade lite, åt lite... sen insåg jag att datorn vi fått som kassa HAR INTERNET!!!! :D så dom sista två timmarna gick hyffsat fort ändå. fick även träffa högsta hönsens dotter, som även hon var en trevlig liten prick. haha.

idag känns liksom livet helt ok. fast jag är sjukt gråtmild och känner att jag blir förbannad fort över småsaker. antingen så har jag pms eller så är det att jag börjat med ppiller igen. hopplöst om jag nu ska må dåligt av dom, för jag orkar inte gå utan ppiller.... men jag tror att det får lösa sig. :D

det kommer nu ett par veckor med myyycket att göra, men det mesta är skitskoj (som att rida :D) så det ska nog gå bra! ;) blablabla hejdå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback