världens sötaste skor!

idag var det så sköööönt att få sova ut! sov inte sådär superbra, men kompenserade genom att sova till 12. :D
slöade framför datorn, pussades med grisarna, tog det chill innan jag begav mig mot världen. först till apoteket för lite ny allergimedicin mm. sen iväg till allum för att lite snabbt hinna kika efter skor innan stallmötet. hittade faktiskt i första affären! ett par skiiiiitsöta pumps med lagom hög klack i lite naturvitt med bruna hästar på!!!!!!!!!! visserligen var det inte bruna skor jag var ute efter, men dom var så sjukt söta och passade så ruskigt bra att jag var tvungen att köpa dom ändå. tänkte att jag får kolla med klänningen och sen bestämma mig.

var iväg på stallmöte där vi skrattade en hel del som vanligt o sen hem för att rådfråga mamma och våra två amerikanska vänner om skorna med klänningen. alla höll med om att det inte var sådär superperfekt matchat direkt, men att dom var så ruskigt söta så det går ändå... jag är inte lika övertygad men VILL ha skorna. så jag behåller dom ändå o så får det fungera bäst det vill om jag inte hittar något annat att ha på bröllopet.

ska försöka hitta en sjal som på något sätt binder samman skor och klänning också, om det nu går.
för visst är dom sjukt söta?

image107

Kommentarer
Postat av: SaraMara

Jättesöta - men INTE till den klänningen hörru! ;-)

Postat av: lizan

fast jag provade till idag. och förvånansvärt nog såg det inte helt förskräckligt ut! :D fast jag ska försöka hitta något annat. såklart. :P

2007-07-03 @ 19:07:04
Postat av: pernilla

supersöta skor!!

2007-07-04 @ 12:05:44
URL: http://ponte.blogg.se
Postat av: karro

oooh de är ju helt underbara! :D

2007-07-07 @ 01:25:17
URL: http://synthluder.blogspot.com
Postat av: Jag

Är det dem nya stall-mockar-skorna? ;)

2007-07-15 @ 23:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback