glenn o roland på upptäcksfärd

det har ju bara regnat o regnat, o glenn o roland hade inte fått gå ur buren på flera dagar, o mamma tyckte synd om dom så hon sa att jag fick släppa lös dom inne en stund. så idag fick dom återigen gå på upptäcksfärd här hemma. :)
dom hade jätteksoj! eller roland hade skoj o glenn tuffade mest på hack i häl o var rädd. :) men han har blivit stor min lilla glennpa, och lite modigare! fast han piper lika mycket som alltid. :) tror jag ska hämta in dom en sväng igen snart.

glenn hade ett litet höstrå kvar i munnen
image101

lämmeltåg
image102

image103

puss puss
image104


såhär liten var glenn när jag fick dom
image105

tycker själv att han är riktigt snygg nu också. man kanske skulle prova o ställa ut?

Kommentarer
Postat av: pernilla

haha vad söööta!!

Postat av: lizan

vet jag väl!!!! :D mina bäbisar! :D fast dina kattungar är faktiskt sötare, men skvallra inte för grisarna om det, då kanske dom blir ledsna! ;)

2007-07-06 @ 11:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback