HA HA!!!

Och det ett HA HA som i Nelson i Simpsons.

Danmark.
såna JÄVLA spån!
såna otroligt tragiska jävla spån.

hahahahahahaha

jaaa vi slår en svensk spelare med knytnäve i magen...
jaaa vi förstår inte varför vi får rött kort...
jaaa vi springer ner o slår på domaren...
jaaa vi LÅTER honom springa ner o slå på domaren...
jaaa vi springer ner igen o sparkar boll...
jaaa vi skiter i det också...

hahahahahahahhaha

fattar dom inte hur misslyckade dom är? :D

-------------------------


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA

3-0 till sverige. :D :D :D :D :D

alltså jag säger då det.
danmark. :D :D :D :D :D

för första gången i mitt liv tycker jag att det är SKOJ att jag såg matchen. :D
jag är uppriktig jätteglad över att ha sett det. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback