I will follow you into the dark

en vän har det inte lätt, jag vill inte hänga ut henne helt även om det inte är svårt att veta vem jag menar, men dom som vet vem jag menar vet ändå om situationen. hennes far är rejält sjuk och jag kan inte ens föreställa mig hur svårt det måste vara. jag sänder iaf henne och hennes far en tanke! säg till om det finns något jag kan göra vännen!


sen så postade hon den här i sin blogg. och jag blev alldeles ruskigt tagen. dels av själva låten, och dels av videon. och känner ni er det minsta blödiga idag så bör ni kanske inte titta/lyssna om ni inte känner för att fälla en tår. kom på att jag nog ska tillägga att dom heter death cab for cutie och att det är låten i will follow you into the dark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback