*knak* vad var det?

slöade halva dagen idag (men jag gick upp o såg angel, fast blev sur på bruttan som nästan fick ha sex med honom eftersom det är orättvist ;) ) innan jag fick ta mig iväg till betet o rida ut med sandra! såååå härligt! ut i skogen o rejsa! amanda var på strålande humör o tyckte livet var lattjo! :D

sen när vi kom hem så plockade vi av hästarna o promenerade ner till andra hagen som dom ska gå i nu tills dom betat av lite där, fick stå o vänta tills kaj kom tillbaka med grindfjädrarna, o släppte då hästarna o satte oss för att vänta in Lisa o Lisa. så hör vi ett KNAK o undrar vad fan det var men babblade vidare.. sen KNAAAAK och så går hörnstolpen, som grinden sitter i, av o flög iväg... :/

vi satte för med grimskaft sålänge så gick jag o hämtade bilen o åkte till stallet för att hämta spätt o slägga medans sandra hittade stolp. så försökte vi fixa det hela genom att spätta o sen slägga ner stolpen.. haha.. jag lyckades iofs spätta hyffsat ok, men att slägga ner stolpen sen i den stenhårda skitmarken var inte så lätt... o knotten började komma så vi satte oss i bilen i väntan på dom andra. hittade min älskade ipod också så vi hade lite disco. vi fick iaf till det hela någorlunda sen tack vare Lisa o kunde åka hem o hoppas på att det inte skulle gå sönder mer. :P

skjutsade dom andra in till stan o åkte sedan hemåt via ica. o lagade mat o satte mig i soffan o höll på att spilla rödbetor, inte poppis på ny soffa! men jag lyckades undvika det hela. :D sen satte jag mig o fortsatte vara kärlekskrank o känna ångesten stiga, inte pga bristande kärlek utan pga jobb såklart. jobbar kväll imorn o söndag, sen halvdag på torsdag o sen inte förrän söndagen efter typ.. jag hatar skiten. jag trivs på jobbet (alla gånger utom den torsdagen då buffén typ tog slut o det var bajsmycket o göra o bajsvarmt o allt var åt helvete) och tycker att det är aschill, det är hyffsat bra betalt och jag kan jobba nästan precis så lite som jag vill o har en chef som vet att jag kan monga ihop totalt när som helst (och att det är ok). så VARFÖR I HELA HELVETET sitter jag här med paniken i halsgropen och önskar mig död?

jaja.
jag ska fortsätta förtränga det och somna på soffan en stund o drömma om nissen som jag glömde posta i gårdagens killarjagärkäripostning. Adam Levine, sångarn i Maroon 5. bara för att han är sådär lagom misslyckad, speciellt i nya videon där han ser ut som en straight men can't dance hej kom o hjälp mig. men sååå söt. har haft en crush sen jag såg mtv cribs där han var med. haha.

image97



ja.
jag är patetisk, rädda mig någon? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback