sömn o raj-raj

jag glömde ju säga det.
att jag fick raj-raj i fredags! :D
på radio city kör dom ju raj-raj på fredagar i the tommy show, och man kan tigga raj-raj, så att man får rajet och timmen blir tillägnad en. så jag skickade ett sms där jag satt i bilen o lyssnade o tiggde. och jag fick det! :D haha. så jag blev nämnd flera gånger i radion! :D hurra! :D o det värsta är att jag faktiskt blev fånigt glad över det hela. hahaha.. :D

sen idag var det ju finalen i bohuscupen i dressyr o där skulle K tävla med flera ekipage och så laget. såklart började det 8:30 o Lina hade start nr 3 o Charlotte 6, så ingen sovmorgon.... blev en väldigt lyckad dag dock med mååånga placeringar, men även mååånga felridningar. :D men Eva o Mogge gick o vann förklassen, med en Lollo o piri på 3e plats också. sen i lagklassen gick lollo o kom två o charlotte blev 3a med nougaten. dock red lollo fel även i lagklassen o hade hon inte gjort det hade laget kommit 2a idag istället för 3a, och 4a totalt o sista placerade istället för 5a och precis utanför. men å andra sidan hade dom ju inte kommit så bra som dom gjorde om hon inte varit med alls, så det jämnade ut sig. :D

riktigt skoj var det iaf att vara bland alla Kare igen, jag känner mig hemma där! :) även skoj att träffa många gamla vänner på gfrk! :)

sen precis innan vi åkte hem så blev jag tillfrågad om att jobba imorn, så det tackade jag ju ja till såklart. men jag ville ju sooooooooooooooooooooova imorn.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback