frisk o fin

bestämde mig för att köra igenom virusprogram på datorn eftersom jag inte orkat uppdatera min norton på jag vet inte hur länge (säkert ett år eller så) :o

två små spywaresaker o några cookies som var rena "hålla koll"are.

that's it!

min underbara lilla dator! :)

(eller ja. det var det som hittades iaf. :P o så peppar peppar osv... )


sen så fick jag ännu ett jobberbjudande.
en kompis som driver en egen verksamhet o har en stor gård som ligger helt otroligt vackert. dock ännu längre från gbg. men bra tider, bra betalt. från april o fram över sommaren. fy fasen vad sugen jag blir. har ju inte skrivit några papper på g4s o inte heller spikat något konkret med tekla. fast jag tror inte det ändå. men det hade inte varit dumt. inte dumt alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback