I'm the working kind

Idag mitt i havrebärandet ringde dom från G4S o sa att jag fick jobbet!
Ska jobba natt 75% o börja så snart som möjligt efter att lite praktiska saker blivit klara (läkarkoll o lite annat).

Alltså kommer jag bli kvar här uppe ett tag.
Vilket ändå känns rätt bra, att veta vad man gör o inte behöva flytta hem till föräldrarna igen osv.
Kommer dessutom bli rik på kuppen! :O

Hade en skithärlig dag ute i stallet med.
Vi körde Herda o Tiiu med sightseeingvagnen o det var riktigt kul!
Fast fan vad läskigt att JAG ska lära mig köra den där stora saken!!!! :O

Underbart vårväder med.
Livet känns faktiskt SÅ mycket lättare när solen skiner o det är varmt o härligt ute!

Kommentarer
Postat av: SaraMara

Grattis till nya jobbet hörru! Skönt ibland att liksom låta saker bestämma sig själva, är så mycket lättare så! :-))

Vad är det för jobb? *nyfiken*

Postat av: pernilla

grattis!!!

också nyfiken på vad det är för jobb?
är du sugen på pizza nån dag vet du vart jag finns :)

(du kanske tom vore intresserad av att ha lite lektion för mig i utbyte mot en pizza?)

2007-03-14 @ 09:53:48
URL: http://ponte.blogg.se
Postat av: Lisa

Skickar PM till er bägge på buke istället, blev tipsad på intervjun om att inte prata FÖR högt om det ifall det kan finnas obehöriga öron i närheten. :P

2007-03-14 @ 20:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback