lite bulemi skulle inte sitta fel!

klockan är alldeles för sent men jag är fortfarande för mätt för att gå o lägga mig. :P

degade första halvan av dagen innan jag åkte o hämtade upp karin o daniel för att sedan åka till stallet.
mötte där sandra, carola o emelie o carola berättade att även emelie vill att jag ska flytta hem o tjatar om det. :P Fick en superfin teckning från lilla E också! hon är så underbar! :D

sedan fixade vi med både amanda o corro eftersom sandra inte hann rida o vi lika gärna kunde ta bägge, sen upp till ridhuset.
amanda var först helt jävla bäng i huvudet. ett tag trodde jag att hon hade ont som fan i ryggen (men jag kollar ju alltid som hastigast när jag borstar o då reagerade hon inte) men det släppte när dom trevliga människorna som var där innan slutade galoppera i full fräs o lämnade oss ensamma. eller släppte o släppte. blev bättre iaf.

sedan hjälpte jag daniel lite med corro o hoppas han fick ut något av det. han tappade balansen big time i traven men löste det hela. hehe.. snart åker han av!!!!! *moahahahaha*

sen hälpte jag först karin på amanda (delvis för att se hur amanda såg ut, men hon hade definitivt inte ont), o det gick faktiskt riktigt bra. sedan fick hon hoppa upp på corro istället o det gick också riktigt bra. han har blivit ruskigt fin den lilla parveln, dom gör verkligen ett superjobb med honom! :D

sen tillbaka till stallet, pyssla o dona, ge kvällen o åka till Franks för att möla i oss god mat, sen till karin i möla i oss god äppelkaka (Karins specialitet!). :P

Trevlig dag, dock inser jag hur SKOJ det är att hålla lektion o hur mycket jag saknar det. :P
Får fråga lite försiktigt om någon av dom i stallet uppe i sthlm vill ha lite hjälp nångång.. om inte annat är jag rätt bra på att peta om folks sitsar har jag hört. :P

blablabla.
nu ska jag försöka ignorera min uppsvällda mage o sova....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tihi Corro är bäst :D

2007-03-10 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback