när hur och varför?

helt plötsligt blev klockan 3 o jag fattade ingenting först.
hade jag verkligen suttit här o läst på buke SÅ jävla länge?
sen fick jag panik då jag insåg att klockan egentligen var 4.

fast klockan är bara 3, för datorn hoppade fram från 2 till 3 alldeles själv!

idag har vart en helt ok dag.
gick upp, slöade, åkte till apoteket o fick den nya dosen på medicinen, åkte till stallet, nästan allt var klart så vi pysslade iordning det sista. hämtade vintset, pratade med isabella o tommy, red ut med sandra o tiiu... o vintset är helt hopplös o blir bara värre för varje gång jag rider honom. så ruskigt jävla tittig! höll på att åka av i torsdags då han drog en tvärnit o sedan bocksprång. idag blev han bla rädd när tiiu trampade på en rot och när hon frustade. korkade jävla häst... sen hämtade vi aigur o jag provade honom men sa ganska fort nej tack, sen höll jag lektion för sandra. o han blev faktiskt riktigt riktigt fin! sen hem o duscha o åka till cissi där vi åt mat, glodde på film o slööööade!

men nu ska jag nog ändå sova.
för imorn väntar HPpluggande (och med HP menar jag tyvärr inte harry potter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback