han är gigantisk

jag har faktiskt nästan fått pluggat allt till provet imorn. har några sidor kvar men tar dom nu innan jag lägger mig, eller imorn.. provet är inte förns vid 13 så.. borde ju klara ett godkänt iaf. hoppas jag. :D fick skippa ridning idag men åkte ut för att hjälpa till med betäckning igen. gick dock inte lika bra. han var lite burdus men hon stod för det den här gången, dock kom han inte in och sen ville inte virma vara med mer utan totalvägrade o höll på att få ner mig flera gånger.. lite läskigt också när bremsen lossnade från henne o vred fast min hand i grimskaftet när hon far runt- men jag kom loss! :P

så vi hoppas helt enkelt att hon tog sig i tisdags!

blir lite imponerad av johan som hjälpte till idag med, att bara helt lugnt stå o hålla i den där stora jäveln till hingst o säga att när det blir dags för nästa försök så är det bara att säga till. utan honom hade det inte gått alls! vi fick mätt heko också, när vi hämtade honom i hagen så försökte vi jämföra med hur långa vi var, men J hade ju en tumstock i fickan! :D inte helt vetenskapligt korrekt mätt kanske, men 178 fick vi honom till! :P tänk då när han reser sig rakt upp så han nästan slår runt... o där står dom två o håller.... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback