hot hot hot

igår glömde jag kameran i stallet, idag glömde jag den i bilen. o det är ju flera meter till bilen. så dit orkade jag inte gå igen. :P red idag aigur o vintset, o bägge var rena fröjder att rida! Aigur var mjukare än vanligt o på strålande humör. galopperade hem som vanligt o gav fria tyglar i uppförsbacken, men idag ökade han knappt, utan rullade bara på med spetsade öron o saktade snällt av utan att jag behövde röra tyglarna. :) Vintset var ägen han på strålande humör o riktigt riktigt fin att rida. mjuk i sidorna o loss i bettet med ett alldeles lagom stöd. o när vi galoppade upp för samma backe så kändes det som att han knappt nuddade marken! härligt! spenderade sen nästan 45 minuter i hagen med bäbisarna. dom är ju så söta! fast lite rädda för den stora stygga kameran. :) men dom är verkligen 100% juvliga! :)

och jag kunde inte låta bli att titta på en bild på Honom. o gadd däm vad han är het. ge mig! nu! helst igår! :9~

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också galoppa på Aigur!

2007-05-18 @ 12:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback