dåliga dagen som blev bra

jag orkade faktiskt inte gå upp imorse så jag bestämde mig för att skolka idag och således inte gå på den viktiga övningen i eftermiddag på uddetorp där vi skulle lära oss att bedömma djurs välfärd. men jag hade ingen lust att lukta ko o jag vill ändå inte bli djurskyddsinspektör. så vaihelvete typ. rättfärdigade det hela genom att tala om för mig själv att jag tänkte plugga som fan o skriva min del av vårat grupparbete.

sov gott o låg o drog mig lääääääänge. gick upp o datade lite o sånt allmänt. gick sedan ut på en promenix i det underbara vädret, vägen bort o längs sjön o stranden, o sen hem via campingen. myspys o trevligt var det. o så fick jag ju känna mig duktig med! ;)

efter lite frukost o degande så tog jag mina böcker o papper o satte mig vid den stationära datorn, började dock med att slå på bandit och vara lite kär i programledarpeter och spela en runda freecell. sen skrev o skrev o skrev jag, eller ja, ibland pratade jag med marie om livet och smed korrupta planer, men överlag var jag duktig. och tänk att jag fick klart det! ska låta klassisarna läsa imorn o sen försöka skicka in det till jenny så hon får läsa. känns sjukt bra att fått gjort det nu, speciellt som jag åker till sthlm torsdag-lördag. nu är det bara lite annat att ha panik över! :D

sen kunde jag även passa på att sura över att min käre drömkille inte finns samt att det är rätt så jävla kul att stalka folk på internet. haha. synd bara att man inte kan stalka dom mer på riktigt. sen så har faktiskt både louise o marie lovat att hjälpa mig hitta min drömkille. gött mos! fast jag insåg att programledarpeter skulle bli en ack så trevlig backup. :9

undra bara varför jag är så bra på att drömma o så dålig på att faktiskt ta tag i saker? :D o här tänkte jag lägga in en jättebra låt, editors- the racing rats, men den kunde man inte länka till sådär käckt embedded.. så det sket sig. men kolla upp den. ack så bra! sjukt bra! en sån röst! *slurp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback