prins carl philip o jag (o kent o föl o annat skoj)

i fredags satte jag mig i bilen o tuffade upp mot sthlm. kom fram i ganska lagom tid, hämtade upp daniel o åkte sedan vidare till los globen. ställde oss i kön o gick in, insåg att vi kunde få stå hyffsat långt fram så vi valde det framför balkongen. var hemskt tråkigt att sitta o vänta men musiken var bra ändå. så äntligen började det hela o gudars vad dom är bra! fast ändå inte. för dom var inte så bra som dom brukar. publiken var stundtals helt löjligt avslagen o sami rockade inte loss förrän slutet. (vafan en timme en minut har ju varit en av hans paradlåtar!!!!). jag blev dock hysteriskt kär i markus igen o riktigt deprimerad över det hela. han är ju mannen i mitt liv, varför kan jag inte bara få honom? :(
vissa delar på spelningen var sjukt bra, berlin är fantastisk, pojken med hålet i handen sååå nostalgi, och att få höra gravitation live igen var sååååå härligt! äckligt bra låt! och romeo återvänder ensam är ju min o markus låt, så det var ju trevligt att han fick sjunga på den! ;) jockes extraverser på mannen i vita hatten var också sådär bra. hejja honom! hejja kent! ajj löööv kent! :)

var tvungen att köpa en tröja efteråt, efter mycket om o men. har inte provat den än men det är ju inte det viktiga. man ska bara ha den! ;)

sen skulle vi möta upp några vänner till daniel på 80s, eller vi ville träffa dom o samtidigt komma in gratis. men dom gick nånannanstans först o det orkade inte vi, så vi gick dit sålänge eftersom det är gratis på övervåningen. daniels kompisar är dock segast i världshistorien, så vi gick hem efter ett tag. dock hade hela kvällen räddats ändå, för mitt när vi står där o försöker se balla ut så inser jag att sjävlaste prinsen står en meter ifrån mig! :O så jag var tvungen att stå där ett tag o glo o peka o känna mig skitball som stod så nära honom! ;) blev lite imponerad av honom också, han utstrålade en sån fantastisk sympatiskhet att det nästan var löjligt! fasktiskt, på fullaste allvar! :D

åkte iaf hem tillslut o daniel vispade ihop lite pangkakor som vi åt till animal planet innan jag sov gott i några timmar för att sedan kravla mig upp igen o släpa med mig daniel ut till morsta! pussades med heko o misse först. så himla goa! heko har nog växt ÄNNU mer! :O sen ut i stohagen hela gänget för att pussas med fölen! och så stora dom är! hippa har blivit blond i manen så hon kommer nog bli en riktig snyggning, vilket vi iofs alltid trodde! hon o vintset kan nog bli ett snygg par framför vagnen! halinka har växt till sig massor o är en riktig mysgris! mamma upp i dagen, men kommer nog bli snyggare! men samma färg o precis exakt samma bläs! :D aarven börjar bli svartpälsad o har sin fars kloka ögon! samma underbara uppsyn som aigur o aatos, otrolig vänlighet! kommer bli 3 kanonhästar, det är jag övertygad om!
fick några pussar från herda också, som dock var mer intresserad av maten. :D tiiu hälsade inte alls. :P dom stora pojkarna pussades en del och oj jävlar vad jag saknar dom allihopa!
blev en fika i morstas lantlivs-hemslöjd-café som var hur mysigt som helst! gott med bulle o choklad med innan jag påbörjade den sjukt tråkiga resan hem....

o där satt jag i bilen o körde o körde o lyssnade på massa deprimerande musik. för för det första så BLIR man faktiskt deprimerad utav kent. det är alldeles sant. o jag blir sjukt deppig av dom. :P som sagt, varför kan jag inte bara få markus? ;) o så blir jag sur över att jag inte lever det livet jag vill leva (som dock är för svårt för att uppnå så det är ingen idé) o det spinner vidare till total åldersångest o livsångest o bara ångest. sen börjar kärlekslåtarna spelas o jag får ångest över det med. sen inser jag att jag levt totalt nunneliv sedan gordon o fick ännu mer ångest. :D skickade iväg ett sms till louise som styrde upp lite öl!

så när jag kom hem var det bara att fräscha till sig o köra in till stan. hos louise o fidde var även kekke o vi satt o drack öl o snackade skit innan vi gick ner på stan o var så orginella att vi gick till rockbaren! :O började med ett toalettbesök som blev smått komiskt o hade sedan en väldigt trevlig kväll. blev av med lite av nunnelivsångesten men fick istället bakisångest. men jag vet att ångesten är helt obefogad. känns bara så dumt att göra något bara för att göra det när man inte vill något alls o dessutom är kompisar. tack för att jag iaf har en del självbehärskning så att jag slapp få ångest på riktigt! :O
sov hos louise o fidde o fick som vanligt en strålande frukost o kunde åka iväg till stallet med en trevlig känsla i magen! jag har helt fantastiska vänner o behöver inte alls ha så mycket ångest egentligen! fast det har jag ändå. så det så! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback