the man of my dreams

helgen utöver kent var bra.
var bara jag o emma som red i lördags, lyxigt värre! emma red dessutom den nya unghästen, som både bara är 5 och inte har någon vidare superkondis så emma fick ju ta fler och längre pauser än mig = hon kunde få mer hjälp när hon väl red och jag få mer när hon pausade = det blev riktigt bra! fick gå vidare i jobbet med min sits så att jag kunde fånga upp henne i traven utan att ta i tygeln alls utan kunna behålla en låg och rundare form. och tänk att det gick det med! härligt!

sen igår försökte jag gå vidare med det här. fick henne inte sådär superfin men lyckades ändå få den där lägre men rundare formen, lena hann hjälpa mig en stund mellan lektioner också, alltid lika värdefullt! och hon var riktigt nöjd o sa till Åsa som satt på Lasse att "hon blir verkligen såå fin när hon går bra". det värmer i hjärtat! tänk hur långt vi kommit, jag o lilla prinsessan! :)
tog med mig åsa o lars ut på skrittur efteråt, så det blev både fram o avskrittning ute, känns bra att kunna göra det så att hon får komma ut ibland iaf! hon tycker så mycket om det (speciellt när hon har stora starka lars att gömma sig bakom i läskiga situationer, att vara ensam kan ju vara läskigt... :D).

sen var jag kvar i stallet alldeles för länge o kikade på lektionstävling, KM och lite CR i hoppning! började spännande med en idiot till Nougat som visade sin bästa sida... tvärnitar och GIGANTISKA språng med bockserier som hette duga efteråt...... men det var dom enda missödena på dagen o han byttes ut ganska snart... mejram o annelie gjorde en superfin förstarunda och fick en CRrosett! andra rundan behöver vi inte nämna. ;) massor med andra fina rundor! skoj!

sen fick jag ju stressa hemma med att hinna varva ner två sekunder, äta något, duscha o göra mig snygg OCH bestämma kläder för att åka in o möta upp peter pan för att se kent. o det vet ni ju hur bra det blev. :D

imorse var dock livet jävligt mot mig... drömde en sååååå jävla grym dröm. som iofs började helt hysteriskt pinsamt, sådär så att jag skäms över det nu, fastän det inte på något sätt var sant... haha. :D den var iaf hemskt oskyldig men innehöll något som jag insåg är mina drömmars man. han var lång, lagom musklig, sjukt snygg, trevlig som få, asschyssta tattoos o så lite sådär rocker med alldeles lagom mycket rockabilly. ahhhhh. han var perfekt! men jag tappade bort honom, o precis när jag skulle hitta honom igen så vaknade jag. o klockan ringde. försökte snooza o drömma om honom mer men lyckades inte. då blev jag så sur att jag ställde om klockan o bestämde mig för att inte gå på förmiddagens föreläsning i ren protest. haha. :D

och nu har jag suttit här ikväll o vart bitter över att jag funnit min drömman (he he he) och så finns han inte! it's oh so sad! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback