attans!

tänkte ta lite fina bilder på lägenheten o lägga upp, men insåg att det är alldeles för stökigt för att det ska bli några bra bilder av det hela. haha. :P

först ska vi dock ta itu med dom tråkigare sakerna. kom på att marsvin ju normalt inte tål narkos särskilt bra, så är det något allvarligt med roland kommer det troligtvis inte gå att göra något åt. blä. :( igår tyckte jag dock att knölen inte var lika stor som det var innan helgen men det kan lika gärna varit inbillning. sen så var han en riktig jävla GRINPELLE i söndags vilket fortsatte så smått igår. idag verkar det mesta ha lugnat sig.. herrejisses vilken butter grabb han kan vara.. har varit så ett par gånger innan och jag tycker lika synd om stackars glenn varje gång... insåg i samma veva även att det inte skulle gå att skaffa en ny om roland försvann, för ingen skulle ju vara som honom! :D nog för att han är en  grinpelle då o då men annars så är han så cool! nyfiken o framåt o räds nästan ingenting! :D

skolan är tung som fan. imorn ska min grupp skriva klart våran immunologirapport och min del blev inte bra alls men jag får inte till det. varken språket eller faktan. blev dessutom för mycket men jag förstår det för dåligt för att kunna göra något åt det. sen har jag gjort alldeles för lite på mitt o maries projekt så det har jag också dåligt samvete över...

hade möte med gänget som ska jobba på eurohorse idag o det blir nog skoj! förutom att vårat program dissas lite... djursjukvårdarna har fått hotellrum o grejjer att dela på, vi har inte ens fått en dator att visa filmer på... men det skulle visst lösa sig. ska jobba ons-fre och kanske lördag-söndag också... tror väl egentligen inte att jag orkar alla dagar men det vore ju skoj! får tänka någon dag till på det tror jag nog. o så måste jag övertala Frida att ta Agnetas pass på onsdagen för Agneta skulle tydligen kvala med sin häst på onsdagen.. får muta Frida med något, typ att jag hjälper henne att flytta nästa vecka! :D

börjar iaf kännas helt ok att bo i skara. jag har dessutom vart sjukt duktig o hållt efter mig själv, diskat varje dag o sånt käckt! helt otroligt! :D måste jag bara styra upp med sladdar, flyttlådor som ska ner till källarn, slänga allt skräp från packnignar o sånt. göra lite iordning i bokhyllan o sånt. komma på vad jag ska göra med mina små husgudar jag fick från karin o daniel med, för såhär kan dom ju inte bo för evigt:

image187

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback