man kan inte komma ihåg allt

struntade ju i att åka till skara igår för att slippa släpa med mig grisarna. var lagom glad imorse när klockan ringde men så går det. hade en ganska givande lektion som mest var diskussion o genomgång av parasiter. sen skulle jag hem o vara duktig o betala hyran o sånt som kan vara bra, men inser att datorn ligger ju kvar i alingsås, liksom dosan till internetbanken... får nästan panik o tänker att fan nä jag får åka hem igen, och kom nu inte o säg att jag skulle vara beroende av min dator! ;) tog iaf mitt förnuft till fånga o kände att jag åker hem o käkar lunch o vilar en sväng så kan jag åka till skolan o sätta mig istället o hyran går ju an att betala imorn så...

sitter hemma o slöar o sover middag o börjar sedan plugga så smått.. jobbigt bara att 5an börjat med hopplöst bra tablå igen, iaf idag.. först one tree hill, sen sjunde himlen, gilmore girls och så OC. fick iaf lite gjort men bestämde mig för att käka tidigt o sen åka till skolan efter OC. precis när jag packat ihop mig o ska ta på mig skorna inser jag att passerkortet till skolan ligger även det hemma i alingsås. jävla skit! fick dock tag i räddaren i nöden, dvs frida, o fick låna hennes kort... och vad har jag fått gjort här? inte ett skit! :D surfat mest. iofs läst nååågra sidor om virus, men inte alls i närheten av vad jag tänkt. och om 25 minuter börjar cashmere maffia så jag måste åka hem. haha. jag är sååå lyckad! kommer TOKKUGGA på bägge tentor. hurra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback