virus, immunförsvar o uppsala

vi har skitmycket att göra i skolan. tentorna kommer snart, vi har abstractet till konferensen som ska vara inne på fredag o först måste granskas av två andra, jag har virologi att skriva om eftersom jag är på eurohorse på PBLen imorn. allt det här innebär ju att jag borde ha pluggat på ganska bra det senaste. har jag det? nej. såklart inte. varför skulle jag göra det? :P

var i uppsala med marie mån-tis på uppdrag av kåren. insparksutbildning. helt spontant att jag åkte med, jag som inte vart på ett enda kårmöte eller var med på insparken.. hehe... kul var det iaf! kanske inte själva utbildningen så mycket, men middagen o bowlingen på måndagkvällen var superkul! :D fast jag blev såklart dundersjuk. på måndagkvällen hade jag jätteont i halsen o näsan började snora på.. så när jag o marie åkte tåg hem på tisdagkvällen o skulle plugga som fan inför våran konferensgrejj satt jag med rejäl feber. bra! men våran konferens ska ju handla om hur stress påverkar immunförsvaret, lite ironiskt sådär.

vi pluggade ganska länge på onsdagen sen, både med immunologiuppgiften i basgruppen, o sen jag o marie. satt en stund på torsdagen också innan hon behövde åka hem o jag hjälpte frida att flytta. börjar bli riktigt bra på att backa med släp iaf! :D

packade sen in grisarna o åkte hem hit till alingsås. har inte fått ett skit gjort här heller men vafan. sånt som händer. har inte gjort något annat än vara i stallet den här helgen... o nu ska jag bara skriva om hästarna, äta frukost o sen åka tillbaka till skara, men imorn kommer jag hem hit igen eftersom jag på onsdag morgon ska vara på mässan. hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback