avrättning i camarillo

ok jag har bloggardiarré eller nåt idag. jag skyller helt o hållet på att louise o fidde åkt hem!

satt o kollade på so you think you can dance (spännande, sista vanliga avsnittet för säsongen idag, imorn får man reda på vem som vinner!!!) och sen kom nyheterna på och jag orkade inte byta kanal men tittade inte direkt på det heller. såg första inslaget om ett jävla fyllo som troligtvis dessutom var hög som ett hus som bestämt sig för att klappa små mountain lionbäbisar och då blev biten av mamman "well I'm a leo so I thought I'd pet the kittens"... fast myndigheterna tror inte riktigt på honom.. men ändå.. försökte hitta ett klipp av det på youtube men hittade inte. haha. så sjukt rolig var han iaf!

men så till det viktiga, var tvungen att spola tillbaka och titta igen när jag hörde camarillo och sen avrättning! tydligen så mördades en man idag avrättning style här i stan idag. eller ute på en väg, där jag kör rätt så ofta. bland annat så måste jag köra där för att komma till nya stallet tränaren är på... rätt så jävla läskigt! hans fru och barn var i bilen dessutom när han sköts. fast dom var tydligen knarkisar bägge två och gärningsmannen är hittad osv.. men ändå. man hade ju likagärna kunnat vara där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback